Ahad, 15 Ogos 2010

PAK MANAN PUNYA CERITA

Kisah 1


Pak Manan : Saya berbangga kerana anak saya sekarang di kolej perubatan.

Pak Osman : Awesome ! Dia belajar apa dekat sana ?

Pak Manan : Bukan dia belajar di sana, tetapi dia dijadikan bahan pembelajaran.

Pak Osman : @#$%!!&*%$!





Kahkahkahkahkah

Kisah 2


Pak Manan : Doktor, pada setiap malam saya selalu bermimpi bermain bola sepak.

Pak Doktor : Ambil tablet nie, kamu akan tidur lena malam nie.

Pak Manan : Boleh saya ambil esok sahaja doktor ?

Pak Doktor : Kenapa ?

Pak Manan : Sebab malam nie merupakan perlawanan akhir pasukan saya.

Pak Doktor : Whatthefu*k ?


*****


Kisah 3



Pada hari ahad yang lepas rumah Pak Manan telah di masuki pencuri. Lalu pihak polis melakukan soal siasatan terhadap Pak Manan berhubung kes mencuri ini.

Polis : Betul ke rumah kamu di masuki pencuri semalam ?

Pak Manan : Betul pak. Pak boleh masuk rumah saya sekarang tengok barang yang hilang.

Polis : Banyak juga pencuri tue ambik yea. Tapi kenapa hanya TV tue sahaja yang tidak dicurinya ? *sambil menunjukkan ke arah TV tersebut.

Pak Manan : Sebab ketika pencuri tue sedang mencuri saya sedang menonton TV.

Polis : Hah ? Omaigod-omaigod.


15 ulasan:

fiD berkata...

ni same perangai macam pak pandir jew, heee

Jemputan kontest:
kontest contact lens hari raya

Wawa Zolkepli berkata...

ngeh ngeh.
pandai pak manan ney menjawab~
sronok!
=)

AiZ berkata...

hakhak.. pencuri masuk pun takpe.. nak abis kan citer tv dulu ^__^



Aiz latest entry
hairy VS aiz part 1 - Dendam kesumat Mr.Hairy terhadap aiz

yott berkata...

kalau ramai "pak manan" kat dunia ni..poning2..hehe

♥ Nasiha Sakinah ♥ berkata...

hahahaha..sengal ubi kayu.. :P

ice♥ice berkata...

apo kono pak manan ni..haahhaha :P

Lovely Bella berkata...

agak kesengalan di situ.. huhuuh

cheximm berkata...

pak manan takde kaitan dgn aku

Encik Tikus berkata...

fiD : lebih kurang lah sengalnya. dah usha. menarik tapi en.tikus tak rabun lahh. hehe ;DD


Wawa Zolkepli : pandaikan dia ? thanx ye ! ;)


AiZ : haha. itulah kesengalan yang ada dekat Pak Manan nie ;)


yott : BHAHAHA. tahu tape ! ;P


Nasihah Sakinah : sengal ubi besi. hahaha ;P


icevice : eden pon tak tahu lah jang. hahaha ;DD


Lovely Bella : yupp. nampak kesengalannya di situ. kehkehkeh ;D

Encik Tikus berkata...

cheximm : memang pung ;)

encHIx laNDax berkata...

miahahha~~sengal betul!

Contest AIZ!

Encik Tikus berkata...

encHIx laNDax : memang pun ! bhahaha

Sharinginfoz berkata...

thanks for sharing

Encik Tikus berkata...

Sharinginfoz : ur welcome ;)

Bro Framestone berkata...

rosak-rosak....

sempat masuk final lagi tue bermimpi he...23x

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House