Khamis, Oktober 28

ALOLOLO #2 (VERSI TERLEBIH GEDIK)

Hayati khidmat pesanan ringkas di bawah ...




Waktu : 1:30 PM


*sms di bawah telah di ubah sedikit bagi memudahkan lagi pembacaan anda




Gua : Morning dear :D


Si Dia : Morning jugak dear ;) Awal bangun ? hehe


Gua : Cis~ nie perli kea ape ?


Si Dia : Kih kih kih ;P


Gua : Alaaaaaa, salah you jugak. Bukannya nak bangunkan i, bluek ! ;P


Si Dia : I dah mc (miss call) banyak kali kott siap mesej lagi, you tue jea yang tak bangun-bangun tidur mati lah katakan. hahah ;P


Gua : Heh~ pandai ehh you menjawab sekarang ;P


Si Dia : Alaaaa, you jugak yang ajar i kan ? kan kan ? ;P


Gua : Kih kih kih, yekea ? btw (by the way) you tengah buat ape tue ? Dah makan ?


Si Dia : duduk lepak lepak jea. Ohh alhamdulillah sudaa ;) you ?


Gua : I kan baru bangun, xkan lah dah makan kott -.,- brrrrrr


Si Dia : Mane tahu dah kan ? You nie kan pelik sikit orang nya, kih kih kih


Gua : Hahahaha, nie perli lagi laa nie ? Heh~ Tacing ahhh


Si Dia : Hahahaha, tacing ahh tak heran punn ;P






Waktu : 02:45 AM






Si Dia : Lapar lah -,-


Gua : padan muka ! kah kah kah


Si Dia : kejam T,T


Gua : Hahahaha suka-suka


Si Dia : Tanak kawan. Heh~


Gua : Alaaaa, rileks laa you i maen maen jea. Nak gurau pun tak boleh kea ? Kui kui kui ;P


Si Dia : Buat kan i bihun goreng satu. Hehehehe ;P


Gua : Tak malu kea suruh orang buatkan ? Buat ahh sendiri, keh keh keh


Si Dia : I bukan ape nak merasa jugak lah air tangan bakal suami kan ? Hehe ;P


Gua : Hahaha i baru lepas cebok berak adek. Kang kalau i buat sekarang sakit perut pulak you kang, kah kah kah xD


Si Dia : Eeeeeiii tak senonoh lah you nie. Geli la youuuuuu


Gua : Alaaaaa, xsenonoh pun bf (boyfriend) you jugak kan ? kui kui kui


Si Dia : You nie memandai jea laaaa bluek ;P


Gua : Elelelele dah mula dah blushing dia tueeeee keh keh keh xD


Si Dia : Diam laaaa ! Hahahaha ;P


Gua : Ehh ? nada macam marah tapi gelak pulak ? Haish pelik pelik


Si Dia : Biar laaaa, pelik pelik i nie you sangkut jugak dengan i ;P


Gua : Aiseh~  *blushing blushing  ;P


Si Dia : Hahahahah, lawak lah you nie. Ehh gtg (got to go) ngantok dah nie


Gua : Hihi okey-okey. Nyte (Goodnight) ily (i love you) <3


Si Dia : Nyte sayang kamu juga :) Hehehehe






Buat semua insan yang mempunyai kekasih hati :)



*agak-agak lu nie cerita betul kea cerita tipu ? 

63 ulasan:

adrinaqamarina berkata...

yeay! tetiba teringat kekasih di hati yang jauh di sana. aiseh.

jinjang pelamin je? :P

Encik Tikus berkata...

habis jinjang ape ? cepatnya komen ;P

Fakhrur Razi berkata berkata...

romantis
the love is in the air

alexa yussida berkata...

ololololo sweetnyeee..:)aminn..doakn korg..

eit apsal muka si tikus ngn razi ni cam sama ja??copycat eh?hahahaha..juz kidding:p

Encik Tikus berkata...

sama kea ? kah kah kah xD

LORD ZARA 札拉 berkata...

hahaha~

aigoo~

jiwangs adik oit~

Nurulbadiah Lai berkata...

hahahha..sweetnye...
kalu nurul..lambat lagi lah camtu..

nurul: syg u miss me x?
dia: so busy today xsempat nk fikir rindu ke x..

NURUL: why xkol?ckp nk kol..meNcik..
DIA: Eh ade jnji nk kol eh?sorry2 xingat..benci la bukan mencik..sebut betul2..

Nurul: syg cantik x i pakai baju kaler pink tu?dah send mms tu
DIA: eh ade send eh..jap2 baru nk tgok..ala..syg pakai ape2 pon i terime je even xCANTIK.

NURUL: bf org lain romantik je..bf org lain xcantik ckp cantik.bf org lain 5 min msg.5 minir msg.

DIA: la syg kapel ngn bf org lain ke??

hahahah..betul taw..my bf camni la..mencikkkkkkkkkk tp sy syg gak..hahahha

cik 18 berkata...

ahhh kau..cite dalam kelambu pon nak hebohhh..bosan!

molmolla berkata...

LOL!!!!!!! :D

Miss Izah Mohamed berkata...

amboi-amboi...... semoga bahgia selaluuuuu :D

zati-zt berkata...

wah,wah,wah..
sgt2 bahagia..
huhu..
jles ni...

Faizal n Fashitah berkata...

Jiwang beb ehehe. Anyway, semoga berkekalan hingga ke anak cucu ewahhhh ehehe.. Amin.

Sharinginfoz berkata...

mana boleh MC kan kena call dan cakap terus

Encik Tikus berkata...

@nurul : hahaha, bila dah sayangg..


@cik 18 : pehhh, gua tak sentap duhh, cuba komen lagi tajam

aleen aiden berkata...

wa sayang lu jugak en tikus.lu wa da anggap kawan geli2 kat dunia blogging nih.hak2 :P

[CiK cAmEn] berkata...

gua terungin plak la nak meset2 camtu gn bakal boipren gua. bikeh gelu2 sket. kahkahkah

Ery Farieha berkata...

alahai encik tikus ni

kisah manja2 jangan la kecoh 1 dunia

grrr


*cehh padahal jeles kan kan??xP

hentakbelipat berkata...

phhh ini betul2 punya reveal ni.setail2

tia berkata...

aminn.




eh? ni citer betul ke cter tipu?
hamsapp!

yott berkata...

moga bahgia selalu disamping si dia...:)

FarhanaDr berkata...

Kih kih kih.. Nak gak merase.. Tapi nanti2 laa.. Seru tak sampai lagi.. Haha.. :p

Encik Tikus berkata...

@aleen : kawan geli2 ? kah kah kah o.O


@camen : bikeh gelu2 ape ? :O


@tia : : lu rase ? hamsap tue carutan ehh ?

GadisTerbilang berkata...

gua dgn bf gua lg sweet.

wahaha... ;p

Black_roses92 berkata...

haha..tau xpe.. bosan lew..klw cntct selalu.. hurm..anywy, moga cepat kawen..k. haha

hiro berkata...

gua xde kredit nk blas msg mkwe lu..jgn kacau gua..pesan kt dia.

- zuriey - berkata...

semoga berkekalan hendaknya

efa berkata...

huihuihui....hahahaha....waah....
romantik :) kihkih....toing2....

rizal jabai berkata...

phewitttttttttttttttttttttttt~

sidia tu minnie mouse eh encik tikus?hehe

hackshitam berkata...

kimsalam makwe lu..hahahaha

ChipCoklat berkata...

Hahahahaha....chip ingat ape td...rupanya sms ngan makwe..mmg la..geli hati i taw~..(uishh..btul ke chip yg ckp ni..) Anyway..that remind me about my laling..Dale..my sweet little laling..hahaha

Bert berkata...

ni mesti awek lu ugut lu suruh tunjuk ketelusan cinta lu itu..haha

Mimi Saidi berkata...

hahaha..mmg wajib ek ade sitcom sms kt blog ni.hehe

Encik Tikus berkata...

@GT : yelaaa lu jea laa selalu sweet


@hiro : cis~ gua jeles -.,-


@ijai : pehh perli gua kea ape nie


@hacks : jangan harap sampai wehh, haha

Cik Su berkata...

teringat kat pakwe first cik su..cam ne lah perangai nyer..suke mnyakat..tapi seronok la..hepi jer dengan die..huuhu..miss him la plak...

darkbatman berkata...

haha..romantik gak ko bro.. aku x sms cz mls. bese aku call jer..

milimilo berkata...

alaah..xheran..setiap hari aku main mesej2 cmni dgn 3-4 org lelaki. ;p

cokiedacomot berkata...

wow wow , ahaha .
moger bahagia yer .
kawen jgn lupa jemput :P

Jard The Great berkata...

waaaaaaaa.. gler manja dgn makwe.. wakaaka.. amin utk doa kat akhir petikan =)

velasrizal berkata...

wah de sesi dialog dgn awek kt sini rupanya..

Diskaun Tol Deepavali 2010

nur hidayah isa berkata...

haha kalo aku jadik makwe ko, segan kot ko tulis ape yg dia msg kat blog..hahaha...biarlah jadi rahsia berdua ajer...

ape2 pon semoga berkekalan..letak ar gmbar sikit..hehe

hamzah ian berkata...

msj2 ni bazir mase.. bek gua kol je.. haha

einaz shah rizal thomas berkata...

haiy owner belog.
saya datang singgap
belog yang super nice !

love einaz !

Encik Tikus berkata...

@Cik Su : aiseh~ memori tue ;p


@bro batman : ohh okey2 ;)


@millotawar : ceh~ lu player kea ape ? keh keh keh


@dayah isa : gua garing beb, kui kui kui


@hamzah : benda gua xd kredit byk macam lu. haih~

syafiqah ezam shah berkata...

alololo..
manjanya.Hha

YobSumo berkata...

cerita tipo!

(sebab aku jelas)

hahahahaha!

Anna Boleyn berkata...

den rasa cite ni ccite betol heheh. ini macam 1st time je baa cite jiwang camni kat blog mr. tikus hehe ;p

Jelly Beku berkata...

hi noks nak join blog u bleh?

Heidi Shafiq berkata...

sweet.. :)

Encik Tikus berkata...

@Anne : first time cite jiwang ? en.tikus pernah buat lah sebelum nie, kui kui kui


@Jelly Beku : ahaha sila - sila ;D

Zulfahmi Abidin berkata...

oh tidak dot com.aku single.jeles siot.ahahah.tapi bagus lah.jgn lebeh2 sudeh..


Terkini:
1.Hantu
2.Perempuan Dan Tudung Saji
3.Curang Itu Indah

ZieSalikan berkata...

wah..tomelnya...hheheheh...so sweet sgt2

Huda Luna berkata...

jiwang siot lu!

izzad b* berkata...

so sweet!!!ahahaha
nnice blog btw :)

siti fatimah berkata...

cite tipu! HA HA

Encik Tikus berkata...

errr, yekea tipu fatomah ? KAH KAH KAH

dya adriza berkata...

Wow! Sweetnya! Hehehe harap kekal selamanya..

Muniey berkata...

ololo suwit gilaaaa

SYAFIQAH / S berkata...

sweet kot..jeles :D

Lyn Sery berkata...

aku rasa cite ni tak betul
kau sengaja reka kot
hehehe

genny da bomb berkata...

reti bercinta jugak rupanyaaa..masa kat opis nk dgr suara pun susahhh..hehehe

Fontonk berkata...

gila sweet. harap berkekalan.
sentiasa senyum walaupun kau disakiti. sebab tu bukan salah dia. itu semua takdir, kau kena tempuh dgn sabar. cun?

tyqa berkata...

wahhh manis like candy la entry nie, btw betul2 ke hape nih? hik hik

d.e.e.n.a.YAYA berkata...

lar..ingtkan tade awek...ciss...baru nk ngurat..hakhak..