Ahad, Oktober 24

ALOLOLO (VERSI GEDIK)

Tempat : Bilik

Waktu : 23:35 p.m


Gua : Hye you, dah makan ?


Si Dia : Alhamdulillah sudah :)

Gua : Tapi i belum makan T.T


Si Dia : Padan muka. Hahahah. ;P

Gua : Cis~ Ehh you, btw i dah habis final taw. Hahaha ;D


Si Dia : perlu kea you bitaw ? tahu laa i tak habis lagi =,=

Gua : Kah kah kah xD  Buat ape tue ? ;)


Si Dia : I tengah study bio. Esok exam, dah lah otak i tengah tepu gila nie.

Gua : Kah kah kah. padan muka-padan muka ;P


Si Dia : you suka sangat gelakkan i kan ? =,=

Gua : Kah kah kah xD


Si Dia : -,-






Actually gua just nak beritahu yang GUA DAH HABIS FINAL !!! 


41 ulasan:

adrinaqamarina berkata...

wah, orang tu dah abes final la. hak3

cintahati berkata...

patut..lama tak wujud kat dunia maya ni...
tgh berjuang di alam realiti rupanya..
Saya pun nak bgth jugak...
Hari senin orang dah nak masuk sem dua pun lah...ahahahaha!!!

Ery Farieha berkata...

awek ko spm ke?


ahahahahaha

Encik Tikus berkata...

ery : bukan laaa -_-"

alexa yussida berkata...

seronoknye gelak:D

aYaz berkata...

wah..
tak sempat nak wish,dah abes exam upenye...

aku tak jeles pn,
sbb dah tinggalkan alam exam2 ni..
:p

girlsnextdoor berkata...

thniah la kat lu. bleh la lu start maen layang2.. ajak gua.

tia berkata...

kehkeh~
gua da abes blaja neh lagi roxxx!
:)

dylli berkata...

choiii.
berlagak punya budak.
HAHAHAHAHAH.. :P

Raja Fiqri berkata...

kah kah kah..

gi belajar dekat tukar tiub gelak macam ni..

kah kah kah..

Encik Tikus berkata...

raja fiqri : aku tak paham komen kau ?

complicated berkata...

wheee ,takk acii , i baru nak start final next week ,arghh benciii

complicated berkata...

wheee ,takk acii , i baru nak start final next week ,arghh benciii

Raja Fiqri berkata...

ooo.. hihi...

pi gugel "tukar tiub"

then bace dia punya gelak macamana.. :)

anis madu berkata...

haishhh, nakal ye encik tikus.
anis belum mula lagi exam.
aaaa.. tak aci la macam ni.
:)

Encik Tikus berkata...

-kesian kepada yang tak mula exam lagi. ha ha ha

zati-zt berkata...

besnye..!!
~sy blom pekse lg..
2minggu lagi..
haish lambatnye..

Qalif Syuhada berkata...

bru follow ur blog.
hm btw untung la awak da abes exam!!

syaftome berkata...

exam dah lepas...
result nyer lom tahu lg...haha...

aleen aiden berkata...

cis!jeles hokes.final aku lambat lg.

aleen aiden berkata...

cis!jeles hokes.final aku lambata lagi.

six.september =_= berkata...

tak heran la wey
gua final pon tak stat lg
dengki tak? dengki tak?
ok. tak.

Anna Boleyn berkata...

waa cepatnya!!jeles!

ada buat 1 entry khas untuk kamu dan lain lain. jom tengok kat sini :

Mission 1 accomplished! – Saya buat yang TERBAIK untuk balas jasa pengomen di HLN… XD :)

Sharinginfoz berkata...

seronoknya dah habis final

plumpy.tootsie berkata...

lorh.
sorry lah darling.
i lupe lah.
jap eh.
jap.
i msukkn blog u.
muah3.


aww.gedik nyohss. :D

Aqilah Nur berkata...

dah abes final and i tak start lg exam? dem! tak aci!

yott berkata...

selamat enjoy :)

muazlumut berkata...

nak komen ape ye....Assalammulaikum,senyum selalu

Yui_Wani berkata...

Hoiiii~! Takpe2...dah abis final ye? T__T Yui tgh merana di sini. Uhuhuuuu~

milimilo berkata...

eeee bencinya eee bencinya. kenapa baru nak start final minggu dpn.ah stress.wuwu

~pr!nces$_L.!.e.Y.a~ berkata...

ok.jeles!
nxt week bwu final...

mengenaldiri berkata...

wah..bestnyer da abis final..huhu

kata kila berkata...

ececeececeec.hahahahhaha

Encik Tikus berkata...

- padan muka gua ucapkan kepada yang tak mula final exam lagi. kah kah kah

hiro berkata...

g cari perempuan siam jom..hhaa

cik 18 berkata...

ini tidak adillllllllll...
gua xpuas ati....seyes nih gua xpuas ati...lu memang ekkk..

n@jwamz berkata...

woOoO....congrate!!
hupfully da result r superb:)

intanurulfateha berkata...

diam ah!
i bru habis satu paper
ade lagi 3 ppr T__T

Encik Tikus berkata...

- kah kah kah padan muka

Afiqah Rahma berkata...

Jealous giler ! Orang kat sini TENSION je minggu depan exam -.-''

Nadia Hani berkata...

errggghh.. jeles jeles jeles! ada lagi 3 papers.