Sabtu, 2 Oktober 2010

BUKAN KISAH PASAL LALAT

Hari isnin.

Pukul 7.00 a.m gua dah bangun tercongok depan psp (Playstation Portable). Kalau lu olang tak tahu, a.m tue waktu 'pagi'. So lepas puas layan game psp, gua capai tuala Hello Kitty gua then gerak mandi. Gua pakai sabun badan dari susu kambing sebab sabun shokobutsu gua dah habis. Pehhhh, keluar bilik air gua dapat rasakan bau badan gua harum sama seperti bau kambing.

Lepas pekena baju bola Malaysia lengan pendek dengan seluar pendek Real Madrid. Tiba-tiba mak gua memekik panggil nama gua. "Abang long, satgi turun bawah jemur kain nie yeee". Gua pun actually masih bingung, apesal bila ada kain yang nak di jemur dekat rumah mesti nama gua jugak yang di rembat. *sigh

Dengan rasa tanggungjawab sebagai anak sulung, gua pun pergi jemur kain. Adalah dalam 60 helai macam tue. Sambil gua jemur, gua ushar jugak jiran-jiran rumah gua yang mana mengandungi student UITM yang berjantina perempuan. Selain dapat menghilangkan rasa bosan semasa menjemur kain, mane tahu kot-kot ada rezeki ternampak student UITM tengah salin baju sambil nampak bra kan.

Hahaha gampang punya ayatt.

37 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

wakakakaka lelaki tulen bagus bagus

aYaz berkata...

mantap seyh...

Aiza Syahida berkata...

hahaha. macam siut! nice bloglah weh.. jom singgah blog aku lak..

http://www.akusayangkamuu.blogspot.com/

Sharinginfoz berkata...

patut le rajin jemur kain ya

dylli berkata...

HAHAHA..
tak padan dengan kecik.
tak baik mengintai. :P

adrinaqamarina berkata...

kawan kte pulak, kalo setiap kali mak dye suruh keluar buang sampah, mesti pakai cantik3 dengan sekali minyak rambuat bagai, sampai tukar baju laen tau. padahal buang sampah je.

seres gammbar tu cannot go. haha

Tanpa Nama berkata...

perhatian untuk blogger-blogger popular

http://menjejakizani.blogspot.com

hiro berkata...

stailo..cpt daftar n3 ne..


p/s;sempena dpt duit nuff pertama,gua anjurkn kontest.jum join

velasrizal berkata...

aku pn suka gambr lalat tu huhu..

Dah Ambil Tiket Free Filem Magika di KRU Studios, Cyberjaya

|arieza| berkata...

ewah.. haha bak kata brutalsolo, tulen~ tulen ke bang? hahaha

Miss Izah Mohamed berkata...

eh eh budak tikus ni.. hehehhee

Encik Tikus berkata...

- kena paksa, bukan rajin pun

- gua tulen okey ?

- anon : gua tak popular laaa -..-

rizal jabai berkata...

hahaha...dasyat.. bra vs encik tikus

Faraa berkata...

agak gampang la wehhhh ~ HAHA

*cimOt* berkata...

hoishhhhh..

Encik Tikus berkata...

- bra vs encik tikus ? dahsyat o.O

cik ciput berkata...

amboi2 en tikus..sempat lagi kamu ye..tingin tgk awek tkr baju..hak3x..sungguh tidak sopan tau.. =p

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

lalat d0p wat ape tuh ?

Encik Tikus berkata...

- tenga 'main' miss lolly. awat ?

f_aRa_aINa989 berkata...

lalattu..errkk...

nur hidayah isa berkata...

weh budak kecik lagi..tak bek tengok bnda yg tak patut...isk3

mar yanie berkata...

haha..1st time datang sini..nice:)

Encik Tikus berkata...

- yekea ? selamat datang yea mar yanie. kalau sudi singgah lah lagi ;P

Jogger berkata...

baik nyer anak emak... huhuhuh beb psp lu men game apa?

Nadia berkata...

haha! menarik! susa na tengok aksi lalat ni! hahaha.

izzad b* berkata...

nice entry n love that lalat

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

haha, lawak stroyyy!

darkbatman berkata...

hahaa.. xleh blah...

yott berkata...

pic tu..
hehe dah takde keja ek en tikus
sori lama x snggh sini..skrg ni keja x mood je

Encik Tikus berkata...

- gua maen game PES 2010. hehe

- xpe yott. en.tikus pahamm ;P

Frodo Baggins berkata...

arghhh sioott
x jadi komen arr tikosss
lalat punya jimak
cam harem!!!!


>>___<<

LUMUT berkata...

mengancam btol gamba lalat kan?

gua suke tgk lelaki sidai baju,
nmpak mithali sungguh

DaHLia berkata...

wahh sambil menyidai, menyekodeng..haha

lea berkata...

gila byk baju nak kena jemur

SURIA AMANDA berkata...

kepada gadis2 sejati di luar sana..sila hantar resume..dia ni sesuai dijadikan suami...rajin...tulin....hahahahah....

Anna Boleyn berkata...

eh gambar kat bawah tu ape?? hikhik :p

Anna Boleyn berkata...

eh gambar kat bawah tu ape?? hikhik :p