Isnin, November 15

EMMIR DAN ERRIN

Hari : Sabtu

Waktu : Lepas Maghrib


Selepas menunaikan solat maghrib dengan berpelikat dan t-shirt sendat adik gua. Lantas gua mengambil masa untuk berdoa agar hidup gua di berkatiNya dunia dan akhirat, AMIN~ . Then lepak sekejap di bilik sambil bermain Playstation Portable (PSP) dengan di selaputi selimut biru asrama gua. Pehh heaven gila di tambah dengan udara lepas hujan yang mendatang, seronok bagai menunggang chopper di tengah tengah jalan dekat surau.


Gua merepek...


Dalam 8.43 p.m macam tue gua segera turun ke bawah untuk menyambung aktiviti gua menonton Buletin Utama. Yeaaa jangan lu orang ingat muka macam gua nie tak suka tengok Buletin Utama. Dalam gua terleka menonton berita tetiba gua terpandang lah kedua dua adik gua Si Emmir dan Si Errin sedang melihat gambar kelas masing masing yang baru mereka dapat kelmarin.


Mesra betul mereka macam pasangan kapel pun ada gua tengok. Tapi gua rasa neutral almaklumlah mereka kan kembar berlainan jantina so hubungan rapat diorang memang tak boleh di nafikan gila rapat. Macam rapatnya gua dengan nenek gua. Hehe


Dalam masa gua ushar ushar tue gua terdengarlah sedikit perbualan mereka ...


Emmir : Kakak, pakwe yang kakak cakap hari tue same kelas dengan kakak ek ?

Errin : A'ah, dia ketua kelas lagi tuee... *sambil memuncungkan bibir mugilnya

Emmir : Mane mane ? Bagi ahh emmir tengok... *nada tak puas ati

Errin : Emmm, pakwe kakak yang duduk depan sekali pakai vest tue.

Emmir : Fuyoo, hensem gilaaa tapi emmir tak heran ahh, heh !  *mencebik muka

Errin : Eleeee poyo macam dia punya cantik sangat, kakak nak tengok gf emmir.

Emmir : Aaaaaa ada dulu tapi dah clash...



Gua yang terdengar perbualan mereka tadi macam.. Erk ? Da clash ? What the hell duhh ? Budak budak kecik darjah 3 pun dah pandai main clash clash nie ? Aduyai~





p/s : adek lu orang ada perangai macam nie tak ? keh keh keh

27 ulasan:

yott berkata...

hehe...budak2 zmn sekarang..oopss..budak2 lelaki laa terutamanya..;)

plumpy.tootsie berkata...

gile!

Cik Akma berkata...

mantap. adik aku lagi laa. ade ke dye pggl aku LOSER? cehhh kentut je haha

Nur berkata...

wah..kembar laki pompuan..suke2...
oopppss lari topik..ahhaha

syafiqah ezam shah berkata...

wahaaaa...gila.gua pun tak pandai nak berkapel kapel lagi!haaha

syaftome berkata...

hahaha...dhsyat...
ko tak tau dorang dh pandai clash2 nie...
ko tau x dorang dah ade kapel mslhnye...haha..

cik 18 berkata...

adik gua boleh pasang sampai 3..itu br adik bongsu darjah 5...adik laki form 4 gua ade awek cun...adik pompuan form 5 gua siap pasang pakwe bakal engineer..lagi sorang adik pompuan pakwe chef kat hotel...gua jugak yang takde sape2...

lu ade calon utk gua???

siti fatimah berkata...

nasib baik aku tak de adik ;) haha

darkbatman berkata...

comel nye dorg ne.ahaha..
tp budak2 skg ne dh advance kn.dh tau peluk2 n cium2 pdhal bru tadika..2 anak buah aku la 2.ahaha.nasib baik dia laki..

GadisTerbilang berkata...

anak sedare GT pon kcik g da pndai

-_-

Mimi Saidi berkata...

mcm lu la weh..kecik2 dah gatai.haha

Ery Farieha berkata...

aku takde adik
so aku taktau la cerita budak2 skolah ni
hhohohoh

Nur Nazhatul Nisha berkata...

eh unisel bj??
haha what course?

adrinaqamarina berkata...

haha. chumil la diorang.

Sharinginfoz berkata...

berita kena ditonton untuk tahu perkembangan semasa kan

jambz- berkata...

halo bro. ini entri yang agak terbaik.

fairuz berkata...

kah kah kahh. agak ar..bdk2 zmn skrg sngt advanced!

Cik Su berkata...

haha..budak2 pun pandai

babybabyku berkata...

so sweet! aku kecik2 dlu pn x pandai clash lg hehe

violet VC berkata...

bebudak skrg memang terlebih advance wooo....

tia berkata...

gua xphm.
lu dgn nenek lu kembar jugak?
kahkah!

Tanpa Nama berkata...

gila lah adik-adik kau, hahaha

velasrizal berkata...

comel2 la adik2 ko ni..

Blog AkU dAn SeSuAtU Diciplak ?

alexa yussida berkata...

jaga adik2 lek lok okies..zmn skrg budak2 terlebih maju..huu..

cimut munniey :) berkata...

bhahahah! adik kau pro derrr!

Kiera berkata...

budak zaman skg la en.tikus..biasa la tu..tp mmg kelakar la..da clash ek..haha..

vampire's lovex berkata...

tikus aku syak kO aja dorg ilmu cinta cntun nehh...

haha! LOL