Jumaat, November 12

HANA TAJIMA



Agak agak kenal tak dengan orang dekat gambar blog gua nie ? Cantik tak dia ? Putih tak dia ? Dekat laki laki yang jengah blog gua nie, lu orang tertarik tak ? Jawab dengan jujur cepat, keh keh. Gua jawab "ya" dekat semua persoalan di atas, hehe ;p


Okay nama dia Hana Tajima Simpson. Dia nie actually seorang designer kacukan British - Japan. Sekarang beliau berpangkalan di United Kingdom, dan beliau baru sahaja memeluk Islam 5 tahun yang lalu (kalau gua salah info tegur taw). Ape yang aku suka lihat pada Hana Tajima nie sebenarnya adalah cara dia menggayakan hijab. Dan kesemua gambar yang gua tangkap keseluruhannya memakai hijab.









Hana tajima nie bagi gua memang stylish girl. Umur pun muda lagi baru 23 tahun, ini ape yang gua google tadi ahh, kalau salah tegur gua. Ohh yaa, beliau ada tumblr jugak taw. So kepada yang tetiba macam nak main teng teng berkawan dengan dia boleh lah add. Tumblr Hana Tajima


Jom ushar koleksi koleksi gambar dia yang stylish ..




















Oyeah gua pun ada sertakan sekali video Hana Tajima. Jum layan ...





Nie pulak video tutorial macam mane Hana Tajima menggayakan pakaian




P/s : Agak agak korang dia boleh berbahasa Melayu tak ? Lol

55 ulasan:

orange.shaker berkata...

cantik + sweet=like:)

adrinaqamarina berkata...

eh baru semalam dye msg aku.

GadisTerbilang berkata...

aku pon mnt die dowh!!! sllu usha page die

Nur berkata...

yg pompuan pon tertarik...(jgn pk bkn2 plak eh)

dylli berkata...

hah.
pernah nampak dah dalam blog sapa tah hari tu.
dia ni jadi idola budak2 yang gila fesyen berhijab. :)

Wahidah berkata...

cantik n comeinya dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

siti fatimah berkata...

ok, xkan lah aku tertarik kat die plak kan ? hhaaha tapi die memang cantik kot ! ;)

Uruchimaru @ kf berkata...

wah mne hang dpt ni?

izzad b* berkata...

nice!!cantik, stylo lak!

zarifahmr berkata...

flawless gila kulit diaa
kalo jumpa depan2 macam nak cubit2 je. haha

milimilo berkata...

bln 122 ni dia dtg malaysia.ada plan baek punya dgn yuna.can't wait.hahah >.<

Jue berkata...

giler lawo+sweet+manis
comei2

syafiqah ezam shah berkata...

lu tertarik???hehe

rizal jabai berkata...

comey..stylo mailo minah nih..ko google status dia?single lg x?

FA berkata...

tumblr ! ;)

kechixx berkata...

comel sgt!:)

NOOR FATIN berkata...

mcm ne gambar kakak aku bleh terlepas kat ko? aih..

ARC™ berkata...

lawaaaaaa
tp blog ni yamahaberat~ bleh load bape gmba je

Huda Luna berkata...

huhu dia kawaii gila

darkbatman berkata...

cantik weh..aku ingatkan sape laaa.. tp mmmg pandai dia gune jilbab 2.

delarocha berkata...

ermm..tetibe je ramai bloggers citer pasal si hana tajima ni, ermmm

teyhah berkata...

comeyyy~

DIA Muhammad Ashraf Alexis berkata...

http://diamuhammadashrafalexis.blogspot.com
i will follow you... just follow and read my online novel.
it is free of charge!!!

Fontonk berkata...

em, kalau dia zuhud pun lagi cantikk. hehe

F.a.S.h.E.e.H.a berkata...

pernah tgk dia ajar cara pakai hijab ni kt youtube. memang cantikk

F.a.S.h.E.e.H.a berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
aleen aiden berkata...

lepas nih lu pekenalkan aleen aiden plak.kot2 wa bertemu jodoh kat blog lu ke.muahaha
ahh ape komen wa pesen macam nih?!

fairuz berkata...

whoaaa. gua memang minat dgn pompuan2 cntik nig. grr

N berkata...

dia memang cantik. eh dia bukan org malaysia kan? tapi hari tu ada nmpk dia dengan yuna masa dekat london.

Mimi Saidi berkata...

lately ni ramai betol blogger cite psl hana tajima ni.sumpah, comei nk mampos minah ni.muka dah mcm melayu dah

elmo blurb blurb berkata...

nama dia hana tajima simpson? baru tahu. sebelum ni aku usha tutorial dia je. yeah she's stylish. boleh jadi bini kau suatu hari. LOL.

hiro berkata...

dia ajak gua buat haji tahun depan..lu taw pe.

Sharinginfoz berkata...

hmmm tak kenal le pulak ngan minah ni

Syida Shukor berkata...

hihi suka sangat tengok dia :D macam baby doll !

Miss Fireflies berkata...

dan dia dah kahwin..hoho ko taknak masukkan sekali ke info ni?


ekekeke ke takut sume jejaka gigit jari?


lalalala...hihi

maCy berkata...

kawaie desne~

macy nak awek cmni la.. cun

eh, ok macy pmpn. cancel

Che Armster berkata...

ah.. ko berjaya menemukan aku sama cinta pandang pertama aku yang ke-1638 kembali.. dulu penah bukak page dia tapi lupa URL.. angau sekejap la time tu hahaha

Yatre Hayati berkata...

sweetkan dia...:)

molmolla berkata...

cantik woooooooo!

SweetyMui2 berkata...

dia cantik! as expected from fashionista la kan :)

Dee Zahari berkata...

laki pon suke hana tajima ke

Biela Sapine berkata...

alahai sweet nyahh

Fakhrur Razi berkata berkata...

mana kau dpt pics dia yg byk nih?
rajin cri
hahaha

cimut munniey :) berkata...

comel gile kot dye! sumpah!! aku yg perempuan nie pom perghhh! HAHA

tya berkata...

die sgt cantekkkkkkkk :)

She's retarded berkata...

lelaki pun minat hana tajima ek

haryatie berkata...

dia memang chantek..aku sangat jeles!!!!!!!

dya berkata...

aku baru sedar kewujudan minah comel ni..sumpah cute..uwaaaa...terus jadi idola aku..boley?
hahahhahaa

Mr.Kay berkata...

org jepun ke ape dia ni?

misspurple berkata...

suka ek hana tajima ? nsa baru je search pic dia kat google sebb ada org post kat wall nsa ckap nsa ala2 hana tajima..fuhh !! *nak persan jap* HAHAHA :)

Eyka berkata...

agak agak bule tak aku jadik cun macam dea ? harhar :')

Mohd Ruzaimi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Mohd Ruzaimi berkata...

pakai tudung da cantik..
meh kat blog ni..
tampil dengan lebih keyakinan dengan keharuman..
dapatkan di sini.. Murah-murah

HEALTHY ARTICLES berkata...

Kayaknya aku pernah liat ...
kayak artis Ayu Think Think kah ?

RIGHAZ berkata...

Jimat 50 RM dari harga pasaran, JOMM!