Rabu, 24 November 2010

KEIKO KITAGAWA





Woot woot. Entry yang lepas gua ada story pasal Hana Tajima dekat lu orang. Rata rata maklumat yang gua dapat ramai sebenarnya yang tak tahu siapa Si Hana Tajima nie. Dan ramai jugak yang tahu pasal fashion designer dari UK nie dan terikut ikut fesyen hijab yang di bawakan beliau. Maksud gua 50-50 lah rakyat Malaysia yang tahu mengenai Hana Tajima nie bangang !


So entry kali nie gua nak story sikit mengenai bintang filem dari Jepun. Nama dia Keiko Kitagawa dan awek nie baru jea berumur 24 tahun. Fuyooo muda lagi okey dan jangan hairan nanti tetiba lu orang dapat surat kawen dari gua dengan Keiko Kitagawa nie. Kah kah kah, okey tak lawak (-__-")


Bodoh..







First time gua jumpa awek jepun nie masa dia berlakon dalam filem The Fast And The Furious Tokyo Drift tahun 2006. Di sebabkan dia nie cute dan cun yang teramat sangat beliau pernah memenangi The Best Most Cutest Eyes. Selain tue drama atau filem yang popular pernah di lakonkan beliau ialah Pretty Guardian Sailor Moon, Paradise Kiss Live Action, Handsome Suit, Mop Girl, After The Flowers dan sebagainya.






Si Keiko Kitagawa nie jugak dulu seorang model walaupun hanya memiliki ketinggian 160 cm *pendek ! dan berat 42 kg. Dan sebelum beliau terjun ke bidang seni, beliau terlebih dahulu menceburi dunia modelling nie.





Pehh terliuq gua tengok pic atas nie lama lama ! Dem !




So gua nak sampaikan sedikit pantun untuk Keiko Kitagawa..




Pergi ke pekan membeli ikan,

Ikan patin mahu di beli tapi terbeli ikan lain,

Kepada Keiko Kitagawa awak sungguh menawan,

Kalau ada jodoh bila kita boleh kawen ?




Ahh dem~ Nampak pelik ek pantun gua ? Gua memang fail part pantun pantun nie  *sigh

42 ulasan:

SweetyMui2 berkata...

dia memang comel..i love her hair.dah tengok buzzer beat?i kenal dia start dari citer tu..comel giler!

Biela Sapine berkata...

lawa nyer rambut dia, mau sikit.. haha

Fakhrur Razi berkata berkata...

hahaha
ak pun terpandang dia je masa tgk tokyo drift kt tb arituh

xpe pantun kau teruk cmner pun
dia xboleh detect kesalahan pantun kau tuh =.=

yaya berkata...

sailormoon punya review takde ke weh?

hackshitam berkata...

wahh..
awek aku tuu..hahaha

touya berkata...

oh dia nie , kenal-kenal . Tak banyak drama dia berlakon .

teyhah berkata...

apa pasai dlm pantun xdak tikus2?kakakaka(sumpah xberkaitan ngan post tu..ahaha)

yott berkata...

waaaa...ni kalau dpt kat en tikus hebohlah satu shah alam..hehe
kalau en tikus ada jodoh dgn dia jgn lupa invite sy k..
nnt wat laa wedding ala2 taman kat Kedai Kopi2 tu..situ makan best..;)

Heidi Shafiq berkata...

woi ni janda aku ni woi..

hiro berkata...

apa ada pada makwe obersea..keh2

tyqa berkata...

hai minat benar dgn awek nie yee ;)

Amalina Jo berkata...

i also know her from buzzer beat , cantik sgt :D

Anip™ berkata...

pantun ko bestlah..wahahah..cun siot minah nie..ko kasi aku jela..hhahah

1)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !
2)(Fakta/Auta) Anda Percaya Atau Tidak, Terpulanglah !
3)(Tutorial) Cara Mudah Print Screen Penuh Pada Web / Blog

Nurulbadiah Lai berkata...

sedih dengar ayat pendek tu..hahahah..
comey2..mmg comel..cam nurul kn?erkk..perasan!dush2

platipus berkata...

comel..grr

M I A J A M A L U D D I N berkata...

lu suke jepun. gua suke korea. tp dua2 gua lyn. okay? hahahhaa..

farahwahida berkata...

comel jugak dia ni yer:)

Ain Atika Zailani berkata...

ahhahah...kalakar ahhh..berangan latu nak kawen gn orang korea..kihkihkih...

. E S H A . berkata...

agaga~ perasan siot en.tikus nyh.wakakaka. ape2 pn,esha doakan semoga impia en.tikus kawen ngan dia tercpai.ekek !

syafiqah ezam shah berkata...

pantun hancuss..haha

alexa yussida berkata...

kiutnyeee makwe die...cam guinea pig~

oopssiee:D

Ann berkata...

aku kenal dia dlm buzzer beat jugak...ptg ahad, kol 3pm..pls jgn sape2 kaco...
suka rambut dia yg cntik tu.

*sbnrye nk tgk yamashita tomohisa

syahira ariff berkata...

woww!
gila cute
hantaran kahwin dia mesti mahal ni
kau kena kerja 10 taun lu baru bley dptkan dia

nora berkata...

cute gile kan

d_LA berkata...

siyes kiyut giler aweks neh..naseb bek aku pmpuan..haha..

Dee Zahari berkata...

tak kiut pn aku tengok

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

oit !
sebelom lu kawen dgn KEIKO KITAGAWA..lu kene islam kan dy dulu.. hahahahhak !
tpi awek tu mmg cun gile dow.. aku pon tergode.. hahahahk !

1. Suke dan Benci

lylin n@mz berkata...

160???bagi aku tinggi da 2....huhu..sang tikus...xd tips tinggi ke??hik3

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

menjepun kita cik tikus

Bert berkata...

awek jepun , awek korea...mana ada yg x cun

nuyuin berkata...

cute gler...
encik tikus ni memang taste luar biase sungguh.!

WZulhilmi berkata...

Peliknya rangkap kedua dlm pantun tuh.. mcm terpjg sikit.. LOL!..

anis madu berkata...

eh? tak kenal sape die. baru kenal. haha :D

Cik Nathrah berkata...

kalau dia 160cm ko kate pendek aku ni??? huaaaaaaa..xleh trime kenyataan..haha

hentakbelipat berkata...

kalau cun macam ni sanggup gua begadoh ngn lu beb..kehkeh

anntaj berkata...

saya suka dia sebab muka dia cute. rambut pun lawa...uhhh...

DaHLia berkata...

lama xtgk citer jepun..
so mmg sis xkenal...hehe

eh, dia xbalas lagi ke pantun kamu tu

Jom Baca Entry Dahlia: Jumlah Pendapatan dari Nuffnang

NOOR FATIN berkata...

cari la gadis malaysia.. hakhak

.cik yaya. berkata...

demn!! mmg comel tp ko jgn tgok lame2 kang lain jadinyaa..hahha anyway thanks ckp blog ak comel.hukhuk2! malu..

vampire's lovex berkata...

bangang !!!

asal minah niy cOmel sgt ?? hoho

cik bunbun berkata...

ah keiko kitagawa ni. tulung weh, hantarkan lamaran aku nak jadikan dy awek aku. hahaha

momochan berkata...

ngeee comelnya !!!