Sabtu, November 20

SELUAR ARSENAL DAN DR ROZMEY

Hari : Isnin

Waktu : Malam



As usual gua punya Unibersiti pada malam isnin ada pasar malam dekat kampung belakang. Yeah gua dengan rakyat Unibersiti gua memang panggil ia kampung belakang sebab gua sendiri pun tak tahu ape nama sebenarnya dan memandangkan kampungnya di belakang kolej kitorang maka sebab tue terhasilnya nama kampung sebelah. Unik bukan ?


Okey sambung cerita....


So lepas maghrib gua calling calling ahh memember kate nak gerak pasar malam, then gua segera capai baju hitam bersama cardigan matching dengan seluar pendek Arsenal. Pehhhh sumpah stylo !



sory nampak besar sebab amek jarak dekat (jgn pikir punggung gua besar pulak ! dem~)



Jadi kitorang pun berkumpul lah dekat ground floor kolej memandangkan semuanya stay dekat block yang sama. Kalau lu orang nak tahu, perjalanan nak ke kampung sebelah tue lu orang kena lalu dekat sebuah jejantas kayu yang mana gua rasa memang dah wujud berabad lama kot. Orang kata sebagai connected dari kolej ke kampung sebelah  *betul kea ayat bi gua yang 'connected' tue ? kah kah


So aktiviti biasa gua dengan memember dekat pasar malam adalah mengushar barang barang, sayur sayuran, mainan, vcd/dvd ciplak, pakaian dan makanan. Dan yang gua perasankan, masa gua tengah ushar ushar barang, ramai crowded dekat situ pandang pandang gua dengan memember gua. Macam tak puas hati pun ada. Tapi gua cuba buat buat chill.


Lepas 6 minit macam tue tetiba terserempak dengan memember girl, apalagi suasana bising ah seketika dekat situ  *sigh -,-


Nak di jadikan cerita memember girl tadi pun follow kitorang jalan jalan dekat pasar malam tue. Yeah dan sekali lagi gua perasan abang abang and makcik makcik yang berniaga di pasar malam asyik mengushar kitorang. Gua tengok diri gua sekali imbas, so far xd pape yang pelik.. gua nampak hensem kot masa tue.. *sigh


************


Pukul 10 lebih macam tue gua dengan memember pun pulang ahh ke kolej. Dekat tangan gua masa tue ada ayam kepsi spicy buatan anak Malaysia. Dalam hati memang tak sabar nak bedal beb ! Pehh !


Sesampai jea dekat rumah member gua, dalam masa 15 minit ayam kepsi spicy dah habis gua bedal. Yang bestnya takde tulang ! Betul takde tulang beb ! Gua makan ayam kepsi tue macam makan keropok jea. Senang jea nak kunyah, haha  *mood tengah excited ketika menaip =p


Okey gua cuba cool down sekejap...


Then after makan gua wajib kena tido, yelah kata nak gemuk kan kena lah tido. So bila gua baring meniarap tetiba gua rasa angin baik punya dekat punggung gua. Gua bangun dan pegang bontot punggung gua. OMG ! Baru gua perasan seluar gua koyak !


Gua segera keluar bilik then tunjuk member gua seluar gua yang koyak. As gua expected member gua tergelak terbahak bahak beb (-___-") Gua pun tanya ahh ...


"Weh masa kita dekat pasar tadi kau perasan tak seluar aku koyak ?"


"Ahah, aku tak perasan dohh. Bila masa koyak ?"


"Mane aku taw tapi aku perasan tadi ramai orang tengok kita..."


"Kah kah kah, aku tak tahu aku tak tahu..." - member gua belah meninggalkan gua..


Gua pergi ke balkoni gua termenung...


"Pehh takkan lah semua yang pandang aku tadi sebab nampak seluar aku koyak... aduh ! habis hilang teruna aku !" - bisik gua dalam hati..




Dalam kenangan


Sebenarnya seluar nie gua rembat masa dok asrama dulu, maybe balasan tuhan kot Y,Y


Tammat


************


Yeah gua nak bercerita sikit pasal Dr.Rozmey nie. Gua kenal dia pun sebab produk ubat kurus dia yang sangat sangat berjaya. Dan belakangan nie Dr.Rozmey hangat dengan filem 2 Alam dia tue kan ? Gua ada jugak dengar dia target 40 juta untuk filem pertama dia nie. Pehh ! betul betul kaw !


So actually semalam gua ada pergi dekat fan page dia nie. Dan gua taip lah something dekat wall dia..




Kalau lu orang tengok gua taip "DOKTOR, SAYA INGATKAN NAK TENGOK FILEM 2 ALAM MALAM NIE TAPI RAMAI MEMBER SAYA KATA TAK BEST. FILEM SYOK SENDIRI. BETUL KEA ?" Gua taip masa pukul 11.52 p.m


Then gua tengok balik after 3 minit gua post dekat wall dia tadi...




Puffff ! Dah hilang ? Pehh magic gilaaaaa ! Okey gua doakan semoga filem 2 Alam akan memenuhi kuota dan mencapai target 40 juta ! Amin~

70 ulasan:

Syira ITIK KEJ♥M berkata...

nauzaubillah.... kesian kau pakai suar koyak. kalau aku tak brani kuar bilik dah wei. hahahahaha

tahniah sebab berjaya muncul dekat wall dr rozmey walaupun seminit dua.
cayalah !

anis madu berkata...

hahaha. terbaek la encik tikus.
first; pasal seluar koyak tu. ngeh3x.. xtau la nak kate ape.

seond; pasal tulis kat wall dr rozmey tu. cuba klu encik tikus puji2 die ke ape ke, confirm die balas kat situ. haha

::dAuZsHaNLeY:: berkata...

hahahaa..
lawak2...
ouh, ade gak org kata, dia delete komen2 yg cemtu...
hmmm...
pelek..

adrinaqamarina berkata...

giler kentang betol. haha. besau pulak tu koyaknya. kok ye pon tegur la kan? kalau malu nak tegur kat ko, tegur la kawan3 ko kan?

semalam ada jugak nampak ko nye wall post tu, terbahak3 gelak bila baca wall post orang3 kat grup yang anti dye tu. memang kaw abes la!

pst*bukan connected tapi connection. aku rasa la.

nuyuin berkata...

dasyat r encik tikus...lpas ni mesti kuar kat google..hahax..

dr romzy malu2 tue...

Minho berkata...

terbaek ah tulis kat wall dia. hehe


besar koyak tu. ekekeke.

MR. MIND berkata...

kentut kuat sangat tu

Anip™ berkata...

hahah~ sluar koyak..lawak lah kaw..kui2..yang xthn siap tulus kt wall dr rozmey kte citer x best..hahahsiot jer kaw..

1)(Fakta/Auta) Anda Percaya Atau Tidak, Terpulanglah !

2)(Tutorial) Cara Mudah Print Screen Penuh Pada Web / Blog

3)5 Coklat Yang Termahal Di Dunia

syaftome berkata...

hahaha...
nasib baek ko ada pakai protection kat dalam...
kalau x...lg malu bro....hahaha...

Ayeem Jemain berkata...

tajam bulu bontot ko?? haha.
aku rasa dr. rozmey dah upah org berkawal 24/7 delete mane2 post yg berbaur negatip.

Ery Farieha berkata...

hahahahahahahahahaha

adoii gelak besar aku
adeh jahatnye aku
=P~~

yott berkata...

naseb baik masa kat psr mlm tu takde yang kata..wowww!!..hehe..;)

syafiqah ezam shah berkata...

hahahha...adoi adoi..kesian en.tikus..syok habis girl2 ngn makcik2 tu tgk!hahahaha...

Nabiel berkata...

pehhh~besar gak koyak tuh bro..
hahaha~ptt smua usha jek..lalalala
2 Alam nie ble kua?seyes aku tk tahu lgsg~huhuhu

Siti Mashitah Saidin berkata...

asal terkoyak?? hahaha

nur hidayah isa berkata...

haha sengal la ko...wat malu je..takkan masa pakai tak pasan. kahkahkah...

oh dr rozmey, fenomena baru sekarang..

wannurfazrini berkata...

admin cuak gila tuhh . entah admin tu online 24 jam nak ak sure takde comment yg buruk . kannn ?

Sharinginfoz berkata...

sebut pasal arsenal tension betul macam mana boleh kalah 2-3 kepada tottenham even dah leading 2-0

NOOR FATIN berkata...

besar gila koyak tu..patut ramai pandang..agagagga


ala dr rozmey tu..puji2 melangit pun kena delete. hahaha

maCy berkata...

ya Allah! melampau sungguh besar lobang tuH! hahaha

ni la alasan na gelak sorang2 depan lappy. adoooii







bdw, gunners bwu kala :((

rizal jabai berkata...

hahaha...ko kentut kuat sgt tu yg koyak..hehehe

psl dr rozmey tu..ko patut inbox..mne tau dpt tiket free..pastu dia baya ko soh post entry psl 2 alam..tp ko kne PUJI LAH CITE TU BEST....HAHAHAHAHAAHAH
mmbe aku tgk time tayangan perdana time pra ffm tu bgtau mmg tak best pun..hmmmm
sume wartawan pun ade time tu..sume ckp nada perli

"KOMPEM OWH 40 JUTA"hee

Yasmin Jay berkata...

tu dia aih. punya besar gedabak.lenkali check dlu =_=

yg psai dr.rozmey.wahh , ajaibnya.
dia boleh wat magic lak

ReEnApPLe berkata...

huhuhu.. lawak la beb... next time ko check dulu suar ko tue... ahahaha
dr rozmey??? ko minat dia ker??? ish3.. hahahah

dylli berkata...

serius ka besaq tu punya koyak?

beloglala~ berkata...

hahahaha!
rugi rasanya x pegi pasar kat situ:)
kalau x mesti da tumpang tengok:) haha !

beloglala~ berkata...

hahahaha!
rugi rasanya x pegi pasar kat situ:)
kalau x mesti da tumpang tengok:) haha !

cimut munniey :) berkata...

enci tikus! sumpah lu lawakkkkk doeeee! HAHAHAHAHAHAHA. gileeee ahhh..

seluar koyakkk cam uh! HAHA. kalau mak gua cakap bontot tajam kalau mane mane part pakaian koyak! HAHA.

pasaallll dr rozmey tueee. alahhh SS kan? HAHA

Wahidah berkata...

hahaha...aperda..lenkali check la dl..kan dh malu

Superman berkata...

haha.kau memang pencuri dan berani mati la beb.bangzai...

Terkini: 1. Muka Cantik Soalan Bodoh Yang Kau Tanyer 2. Akhirnya Berakhir Sudah 3. Entry Ke-47 Nie Entry Paling Panjang Aku Pernah Tulis

cikmay berkata...

ape daaa...
terserlah ke'eksaiten' anda menerjah ke pasar mlm smp suar koyak pon tak sedar.

aiseyyhhhh....

pasal dr rozmey tu, ade gak dgr blogger len ckp psl die terus delete wall post yg kutuk2 die.hahaha.
siyes lwk.

Db Cooper berkata...

lu pkai seluar main bola ke ape nie bro.. haha

darkbatman berkata...

hahaha. sbr jela.. weh, aku pun mula2 ingat nk tgk 2 alam..pastu terpandang poster cite 2 skali muke dia lak.. xpenah2 aku tgk penerbit filem jd kaver filem..gile glamor seyhh.hahahaa

Dee Zahari berkata...

2 alam tu cite pasal ape weh?

siyes gua xpaham ape-ape.

hak3

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

padan muke kau !
balasan! ! sian kau ! malu besar..
kalau aku jadi kau..
mcm nak terjun banggunan seh !
hahhaak !
tak mcm tergelak aku bace entry nie..

syamimi fatin berkata...

besarnye koyak..tapi nape takde org tegur eh?

malu3


ish, dia delete trus? cpt gila...bru 3 min

plumpy.tootsie berkata...

seluar koyak mmg tak boleh blah!

ROFLMAO.

btw,
wa salute lu punye komen kt wall dr rozmey tu.

kah kah kah! :D

Anna Boleyn berkata...

gile dah lah besar kot koyak waktu tu. lu pakai spender tak g pasar malam? kukuikui. gile selamber post kat wall dr rozmey camtu dengar cite tak ramai org gi tengok.

alexa yussida berkata...

wohoooooo besarrrnyeee koyak!tkus gigit benang ke??heeee...

owh xbest ek muvi tu?

mira farhanah berkata...

pergh.malu siot.haha.memang hilang teruna bai

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam bro
itu certa 4 bintang... banyak ringan ringan ganas2 cuma maria ozawa takde berlakun je.. hampaehh

Kiera berkata...

encik tikus,dah kuar kat panggung ke cite dua alam tu..??
n satu lagi,erm,dah jahit ke suar yg koyak tu..hihi...
(agak besar kekoyakannya..haha..)

NuR 'aQiLaH berkata...

gua syak dr rozmey pandai wat magic.
bhahaha

syamira berkata...

hahaha.sengal betol dr romzey tu.hahaha.tapi series weyh , 2 alam tak best lngsung.tak yah la tengok.mebazir duit aje.

fairuz berkata...

sgt ajaib name kg tersebut.kahkahkahh. kejap kg blkg, kejap kg sebelah. bold plak tuh. macam keling aku nak pahamkan ayat tuh. :P

pakcik bosan berkata...

ntah2 40 juta tu dye yg blnje org tgk.
yg nk tgk sebenarnya 40 org je.
haha.

audrey berkata...

thank you for visiting my blog ^^

hackshitam berkata...

abiss ilanggg keenseman tikuss..hahaha

genny da bomb berkata...

wakakaka..pakai suar koyak pakai spender kat dalam tak??kalo tak pakai abisla dah terserlah keterunaanmu..hahahaha...

tak pun dorang pikir..ehh sian budak ni suar pun koyak..nk kena kasik duit ke tak ni haha

moral of da story..pakai suar panjang sblm kuar tgk cermin depan belakang haha..suh tutup aurat tu kot hihihihihi

Jo Qusary berkata...

psl komen kat wall dr. rozmey tu tak aci betul lerr... salah ker org nak bg kritikan membina hahaha :)

hamzah ian berkata...

bontot tajam der.. kah kah kah

tia berkata...

bapak besar koyak tuh dowh!
ko geget ke hape?
kahkahkahkah!

Lil Miss Frhana berkata...

haha. kite yang bace pon rasa malu hak3 :P

suke jalan kat page dr. rozmey. lepas baca wall post mesti gelak-gelak. lepas tu refresh nak tengok wall post tu kene delete. pastu refresh lagi nak tengok post baru. waawawawa. sampai diorang disable kan wall post kat page tu. adoii -.-

Cik Su berkata...

s...seksi nyer dia g pasar malam..hahah..cian cian

HonEyBuNNy berkata...

esok nak tgk cita 2 alam..heheheh

Fakhrur Razi berkata berkata...

hahahaha kau pakai seluar dalam x kt dalam?

hebat dia mmg hebat delete comment XD

Cik Akma berkata...

mak haihh dr rozmey gilaa ahh takleh terima kenyataaan. damnnnn~ hahaha!

fariha berkata...

hahahaha.. gile malu wehhh.

akimmusz berkata...

apa punye kawan da..x tegor pun..

Linglung berkata...

jgn termenung lama sgt derr..yg berlalu biarkan berlalu..kahkahkah!!

dr rozmey xboleh terima hakikat! xde ciri2 ahli perniagaan langsung...kena kutuk sikit xboleh!

Jue berkata...

hahaha giler besar lak tuh koyak kan
cite 2 alam tuh urm..tunggu donlod lah tgk hahaha

en tikus2

psst: new blog url wa http://juestan.blogspot.com/

tuka url je, blog still sama hahaha

platipus berkata...

mesti seksi kau pkai seluar tu..grr

N@D berkata...

Adoyai. Xkan xseda kot time nak pakai suar ade 3 lobang..haha.

Puteri Iqa Izyan berkata...

weh.seluat koyak? ish ish ish.. hehe..

dr rozmey tuh berlagak sangat.huh

Perutusan dari pihak Nuffengers | Buffered Earning

hentakbelipat berkata...

gila ba besa koyak oi..itu kalau x nmpak aku x tau lah macam mane kau kepit hahahaha..bab dr rozmey tuy aku pun harap pecah panggung dgn org baling molotov koktail lepas tgk cite tuh

syeraRAWRR berkata...

mak ai koyak cm tu skali

mardhia yusof berkata...

adooyaai..

sumpah gelak geguling jap tadi...
bhahahahah..
fariss..
ni sah2 kau pakai suar smbil tgk cermin/tgk luar tingkap usha awek/pandang cicak kat siling/berangan sarung suar main bola sepak ek??
yang mana satu??;)

syahira ariff berkata...

hak hak
sumpah seksi la seluar kau ni
=p

nur berkata...

adoyai.....trus terang sgt r......2 yg diorg xsggp nk bia post 2 lme2 kt c2..hehehe....anyway...mmg rmai pon yg ckp cte 2 xbest...tros cancel nk g tgk...tkot burn duit xd kejadah.ngeee.....hehehe....

Pyka Rahmat berkata...

dr rozmey benar benar terpukul.

phreak-id berkata...

Hahaha bro. Memang ada kaitan 2 topik entri ko ni bro.

1) pecah punggung
2) pecah panggung

gua memang respek entri ni bro.. hahahaha

Terbaru >> 1) Komen Adalah SEO? Macam Mana? 2) Ada Button Pelik? 3) My Precious Gift From God