Jumaat, 26 November 2010

TANDAS

Tahun 2006


Sabak Bernam


Gua ingat lagi time tue gua masih lagi bersekolah di Sabak Bernam. Memang jauh jika nak di bandingkan dengan Sekolah Teknik Shah Alam dengan rumah gua. Bagai langit dengan tanah, Bagai semut dengan angsa. Gua cuba ungkapkan unsur metafora di situ. Tolonglah paham yea mangkok ...


Okey sambung cerita ...


Masa tue gua dalam perjalanan balik ke rumah. Almaklumlah umur pun baru belasan tahun takkan nak naik bas pulak kan. So pada hari tersebut bapak and adik gua yang angkut gua balik rumah.




Sekadar hiasan



Dengan berbekalkan kereta Waja keemasan yang baru sahaja di beli pada tahun lepas, bapak gua begitu angkuh ketika beliau masuk ke perkarangan asrama. Sebanyak 6 kali hon di bunyikan sebagai tanda begitu bangganya bapak gua ada kereta baru. Di sebabkan masa tue gua masih kecil so xd lah gua heran sangat but then bila gua fikir fikir balik sekarang macam shit pulak doe. LOL


So lepas setengah jam perjalanan, bapak gua pun berhenti dekat satu masjid untuk menunaikan solat Zohor. Kebetulan masa tue gua nak terkencing kucil, so dengan kadar segera gua masuk ke tandas. Tapi masa on the way gua nak ke tandas tue gua sempat gak ushar minah minah arab dekat kolah wuduk. Nampak macam bukan orang sini, putih putih comel comel macam Hana Tajima and Keiko Kitagawa. Pehh ! Tak habis lagi angau gua ! Bangang ! (-,-)










So bila gua masuk tandas gua pilih pintu second last dari hujung memandangkan semua dah penuh. Time gua lalu gua nampak shadow orang tengah duduk mencangkung. Dalam hati gua getus ...


"Uih ?! Takkan semua cirit birit ? "...


Padahal gua masuk dalam tandas tue pun dengan tujuan yang  sama ! *sigh


Habis 30 minit gua main main dalam tandas tue, bukan nak berak sangat pun main air jea lebih. Biasa ahh macam korang tak pernah main jirus jirus jea kan time berak ? LOL


Then gua keluar ahh lepas habis semua kan. So time gua keluar jea, pintu sebelah pun ada gak orang keluar. Dan gua terkejut time gua follow orang tue keluar tandas dari belakang, orang tue berambut panjang and shape bontot punggungnya begitu lebar sekali ?! Ohh dem~ Macam mane gua boleh salah masuk tandas pulak. Pehhh ! Gua rasa kebebalan gua time tue memang high. Dan gua amat bersyukur kerna time tue langsung xd orang perasan. Maybe niat gua baik kot nak menunaikan solat ...




Haruna Ai -Ratu pondan Japang




P/s : Sebelum masuk tandas sila baca label dekat pintu tandas tue dulu okey ...

52 ulasan:

NuR 'aQiLaH berkata...

lelaki dan tandas.
kepala gua dah melalut.
arghh.

efyna.pinkladies berkata...

punye la angau sampai salah masuk tandas. haha

MR Bang Miji berkata...

lu memang sengal..hahaha.nasi baek kat surau.orng x ramai.kalo kat shooping komplek da bole wat plastik surgery sbb malu.hahhaa

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

yang kali tgk betul2 la..
pakal je pmpuan tu tak jerit !
hahahahak !

adrinaqamarina berkata...

salah ko ke salah dye? haha

eiffel berkata...

jgn cakap lu xreti baca signboard kt surau -.-"

Amar Amirah berkata...

HAHA. pernah jugak buat macam ni masa dekat matriks melaka dulu. Nak betulkan tudung punya pasal, main hentam je masuk toilet mana2. masa tengah tengok cermin, tiba2 ada sorg budak lelaki keluar dr salah satu toilet dlm tu. pastu tah apehal die menjerit mcm terkejut gila lari masuk toilet balik! hahaha. apeke buruk sangat kah muka saya. pastu bila keluar dari toilet barulah tgk balik simbol depan pintu pastu macam.....

"Eh, bukan ke gambo ni tadi pakai skirttt??"

yg budak lelaki tu gelabah lebih dari aku tu kenapa? mesti ingat dia pun salah masuk toilet jugak. HAHAHHAA.

faizal berkata...

bro..betoi ka ang salah masuk?elelelele,ntah2 sengaja je nie..
hehehehehehe..tp dont wory,standard la tue..kan kan kan

syafiqah ezam shah berkata...

angau lebih..haha

baida berkata...

herherher, en.tikus suke la tu msuk toilet ladies :)

jambz- berkata...

pehh..

efa berkata...

hahahaha...terangau smpi silap toilet apa da kehkeh

tia berkata...

cam gampang!
klu gua nmpak gua da slide laju2!

Melz berkata...

Sabak bernam? kampung aku tu! ahahaha

wantong berkata...

nice bro

zarifahmr berkata...

masa tengah betul kan tudung ada bangla masuk toilet. hampagas betuul. naseb bek tengah betul kan tudung

sui nawi berkata...

Haha...terguling guling
baca..Salah tandas ye Faris
betul ke spelling ni? :D

Encik Tikus berkata...

farith laa =)

LadyRye berkata...

anak buah aku ppuan penah berak dalam sinki kencing toilet orang laki!

aku biaq ja dia pi sorang2 mana aku tau dia tak reti beza tandas laki ppuan

pastu balik kereta dia gitaw

jamban dia susah nak berak la mummy, tinggi pastu tak bleh duduk

pam pun tak ada

kakak biaq ja la tait kakak dalam tu

mula2 aku tak paham lagi

pastu laki aku pi toilet plak

balik dia gelak2 habaq..ada tait dalam sinki kencing..

An-Nur Sofiyya berkata...

BengOng sungguh...haha

vampire's lovex berkata...

LOL haha!

Anip™ berkata...

ni kes masuk tndas pmpuan la ni..wahah~ malu siot..hehh

1)Mengumpat! Adakah Ianya Hobi Manusia Zaman Sekarang ?
2)Menjadi Tunang Orang Tanpa Kita Sedar, Biar Betol ?
3)8 Perkara Tentang Lelaki Yang Korang Mesti Tahu !

Sesumpah berkata...

muka nak flawless jeh semua. hihi.

hang ni patutlah bil air naik! grr

hamzah ian berkata...

demmm...

jumpe awek cun.. ape lg..

hackshitam berkata...

gua nk ratu pondan tu boleh?hahaha

alexa yussida berkata...

suke ati ckp org mangkok?ishk!!hehe

salah masuk toilet?ase cam normal kut..haha..sboleh2 nak msuk toilet laki sbb toilet laki slalu kosong kalo mall kat sini..ladies asekk full smpai kena bratur...xkuasa!huuu

suri berkata...

salam apalagi rembat satu hihi..tp pastikan cucu tgan dulu heeee

fairuz berkata...

kah kah kahh. apekedehalnye kau salah masuk? bengong! nasib aku takde mase kejadian tuh. kalau tak, aku dah buat entri pasal kau dah. bhahaahaaa

UnicBoyz berkata...

same ar pengalaman ko ngan aku....

milimilo berkata...

haha.sengal la ko.kalo dkt uia,label nak masuk tandas die kalo tnds lelaki gmbr pakai songkok.kalo pmpuan pkai tudung punye label.LOL

enyheartsdiamond berkata...

tehee.. eny pernah tersilap masuk tandas juga dekat the garden.. nasib baik ta ada org kencing time tu :p

maluuuu! :p

WZulhilmi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
WZulhilmi berkata...

nasib baik akak tu x jerit. "pervert!!" sambil menampar ko berkali.. LMAO!!

Fakhrur Razi berkata berkata...

errr hahaha
pergh
dh lama kt dalam tu time nk keluar juga baru perasan

mngkin juga mereka xdpt bezakan kau lelaki ke perempuan sbb tu xde org yg bising kot
huahua

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

apa kena tandas nagan minah jepun..sabak tang mana cik tikus yok makan merebus rustam gani

myra berkata...

pernah terdilap masuk tandas juga..time kat sekolah memandu..hahah

maCy berkata...

atas2 da kne mangkuk. hmpeh. haha

Hellioz berkata...

biasa la tu


bukan selalu sengal ye dak?
haha~

CIK MAYA berkata...

hahaha...kelakar bhai.
tu la encik tikus , lain kali baca label kat pintu tandas tu dulu , haish ! :)

cik EPAL berkata...

alaa sekali sekala tidak mengapa

Anna Boleyn berkata...

hahaha ngeng! nasib baik tak d eorg perasan kan.

ZieSalikan berkata...

malu seh..nie kes mate ke lain nie....

Sharinginfoz berkata...

he he he kenangan kan

Umie Nadhirah berkata...

HAHA..
Main air lam tandas.. eee..best doe!


Keiko Kitagawa bakal wife En. Tikus nanti.Amin..

En.Tikus... rindu hang do...

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

agak2 bile nak update entry ae ?
taon depan ke ?
hee~

Fitrihadi berkata...

lain kali masuk tandas perempuan ajak aku sekali hehehe

Frodo Baggins berkata...

kalau jumpa haruna ai tu, wa x kesah sejamban dgn beliau, metafora di situ ..

Lil Miss Frhana berkata...

Pernah gak salah masuk tandas. Ramai woh senasib! Wawawawa nampaknya rakyat Malaysia ni majoriti ah yang salah masuk tandas :PP

Lil Miss Frhana berkata...

Pernah gak salah masuk tandas. Ramai woh senasib! Wawawawa nampaknya rakyat Malaysia ni majoriti ah yang salah masuk tandas :PP

touya berkata...

Fuh ! nasib baik takder yang perasan masa tu . Kalau tak aku rasa ko dah tak tulis blog dah .

ChipCoklat berkata...

Hahahha..mcm ne leh silap tandas bro..hahahah...ni mesti kes masuk tandas tgk lantai ni..x tgk sign kat pintu tandas...

anyway there is award for you..check out at my blog..

www.chipzine.co.cc

tyqa berkata...

adoiiii salah tandass la nihh hehe