Ahad, 26 Disember 2010

AZIZ HAZMI



Sape tak kenal mamat nie meh sini gua lempang muka sorang sorang. Yea dia lah Aziz Hazmi yang merupakan peminat no.1 Hanis Zalikha. Buat video lagi tue korang hadoo ? Gua mula mengenali dia melalui entry Hanis Zalikha yang ini (link) . Yeah gua yang berhati batu pun cair woo tengok fes video dari Aziz Hazmi nie, memang Mat Romeo habis mamat nie.




fes video dari Aziz Hazmi



Then tak silap gua bulan October hari tue AH ada mesej gua. Yeah gua memang kagum dengan blog dia. Setiap ayat yang di gunakan untuk entry dia boleh di katakan agak high dia punya value. Dan dia ucapkan berbanyak banyak terima kasih sebab selalu support blog dia. Ahaha no proble bro =)






AH memang tak sombong dengan peminat dia. Itu yang gua respect sama dia, even dia dah jadi somebody dalam Malaysia dia still beramah mesra dengan peminat peminat dia. Cayalah bro~








Ini antara video yang gua rasa sweet gilew ! Hahaha, kalau gua dapat video macam nie opcos gua dah 'ter' jatuh cinta sama ini mamat. Tapi nak buat macam mane gua bukan gay~


Kepada sesapa yang mahu mengenali dia dengan lebih dekat boleh pergi ke fan page beliau AZIZ HAZMI FANPAGE. So kepada bro AH di harap terus menghasilkan video video yang menarik untuk kami tonton okey. Last at all jangan lupa tengok penampilan khas bro Aziz Hazmi dalam video klip Awan Nano nyanyian dari Hafiz AF7 dan juga di final AJL nanti. Gua pun tak sabar nie nak tengok, keh keh




P/s : untunglah dia ada Hanis Zalikha kan ? kita ape ade ? keh keh keh =p

58 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

wah wahh
peminat nmber 1 hanis zalikha!

Puteri Iqa Izyan berkata...

hahaha..sah cinta habes kat hanis :P

jum mengundi kat blog sy :

LET US VOTE FOR FARID FIKRI AND NUR NATALIA!!

adrinaqamarina berkata...

pernah tengok. haha.

takpe, kte tak de HZ, kte ada orang laen, jangan risau.

so tikus, cepat buat jugak!

aNnE berkata...

haish dia ni memang menarik perhatian betul..sekali buat video hanis zalikha tu...power la..haha

little ain berkata...

aah, yang tu sweet sangat haha!

NOOR FATIN berkata...

ensemnya dia

Yui_Wani berkata...

hahahahahahah~~~ xDD berani btol mamat tu... xD

NuR 'aQiLaH berkata...

bijak dia eja vidiyo kan -_-"

Aflina Affandi berkata...

fuyohh , lucky HZ :)

Huda Luna berkata...

haha farith shafiq pun tak sombong dengan peminat beliau ape

suka beliau!

harap2 beliau tak gay lah ye.
eh awal kenal farith shafiq?


err mamat ni mmg romeo
tp aku geli la kalau jiwang sgt ni
@___@

Encik Tikus berkata...

BILA MASA AKU ADA PEMINAT HUDA ? KAH KAH

maCy berkata...

mana na cari link blog mamat ni?

NAJ HEBAT berkata...

men. aku tak kenal beliau. jgn tampa aku.

hadoi.

sadis.

Nur berkata...

1st time thu pasal nih..wah..sweeet la video 3...

blehla jd inspirasi kn..pasnih kluar video tikus plak mengekspresikan cinta kpd awek terchenta..wah aytt hebat nih..hahah

Encik Tikus berkata...

boleh tekan dekat nama Aziz Hazmi , keh keh =)

Miss Izah Mohamed berkata...

sapekah pulak peminat en tikus? eehee

*cimOt* berkata...

romeo romeo romeo
takmo takmo takmo
oreo oreo oreo!!
hahahaha

hiro berkata...

nanti gua promot akaltunjang..lu promot kt gua ye..jom msg fb skan? ahaha.

Cik Akma berkata...

agak2 kalo buat mcm ni untuk siti nurhaliza. siti nak jumpe aku tak? hihii :D

zuana's dear diary berkata...

sweet jer AH ni.. msti kwn baik punyer ngan HZ kan.. =) kwn je ker? hehehe

Mimi Saidi berkata...

aku pernah usha mamat ni sbb vdeo hanis zalikha tp xpnah usha blog die.die best ek...good2.tambah koleksi blogwalking aku

Sharinginfoz berkata...

peminat punya pasal kan

Askrie Hishamuddin berkata...

Setuju!!

video-video AH untuk HZ memang sweettttttttt!!!!!

AH juga sngat ramah!!!!!

NOOR FATIN berkata...

tag utk ko. kalau rajin jwb ler. hehe

http://fatinlovefaiq.blogspot.com/2010/12/i-love-my-blog-segalanya-tentang-blog.html

Atika Natasha berkata...

haha..baru ku knal sape die..

cimut munniey :) berkata...

HAHA aku suka gile dgn komen huda lunaaaa :)

nurnatrah berkata...

-.-
sumpah x kenal azizi hazmi.
encik tikus kenal la :D

Ain Zulaikha berkata...

memang cair kot tgk video ni.. hehe bertuah lah, kalau dia orang kaple pon syiok jgk yek..

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

aku pon kenal mamat nie dari video yang kat entry hanis tu.. mmg peminat dunia akhirat la mamat nie.. sweet gile !

cik ciput berkata...

alolo comeynya lah..mmg kipas-susah-mati HZ lah!..haha

K2r~90 berkata...

sape tu >? sory der gua terpakse jujur la

Encik Tikus berkata...

HAHA TAKPEE KENAL KENAL LAH EHH

K2r~90 berkata...

hehe baru taw .. model.. info y baruuu.. ni second time gua jejalan kt sinie hahaha

lea berkata...

hanis zulaikha cantek!

kAziShA berkata...

semua video AH ni mmg terbaek laa ^_^

Heidi Shafiq berkata...

ape katu lu jd peminat no.1 gua.. kahkahkah..

An-Nur Sofiyya berkata...

sape AZIZ HAZMI?sape HANIS ZALIKHA?sape??sape??dlm kamus iedup aq mmg x pnah dgr nme dua owg tuh..haha

Syida Shukor berkata...

i tengok hari tu , memang sweeeeeet gila ! :D

ARC™ berkata...

it takes a videowhorer to court a camwhorer

universal rule yeah!

MiszNoRuL berkata...

haha, baru tengok vc dia kt belog ohbulan!..kelakar habis..habis jd ape? ntah la..hahha

athiea berkata...

lu pulak..
peminat..
AH ke??grrrr

Cik Su berkata...

husyo. peminat no 1 tue

Fyqa Othman berkata...

beruntung la HZ!
=)

Sesumpah berkata...

wahh siap ada fan page bagai.

agak2 aku boleh feymes tak kalau aku minat en tikus.

wahahaha

Encik Tikus berkata...

WOOO RAMAI KEA YANG MINAT AKU ? HAHAHAHA ! *MOOD BANGGE, KEH KEH =D

Nurulbadiah Lai berkata...

giler sweet..agak2 encik tikus nkw at x video camni?/

tia berkata...

fanatik gyler kot! =.="

MR Bang Miji berkata...

ko xpkan xdpt video cmtuh bro..fan rmai kot..haha

maCy berkata...

all gals commented. yawww ;D

aku.mamalia.wanita berkata...

mmg kreatip mamat ni.. chweeet giler vid dia.. sib baik akak dah kawen.. hahahah.. kalo dia kapel nagn HZ, cam sepadan jerk.. bagai pinang dilambung-lambung..

Shu_huda berkata...

best dia punyer video...

Hanisah Safian berkata...

die mmg coool! heheh :P

six.september =_= berkata...

gua penah tgk video HB HZ je. video lain nanti kot

fyda razak berkata...

he's sweet. Suka video ala2 james blunt dye tu :)

Black_roses92 berkata...

perghh!! mmg sweet dream gle la!!! haha

Afiefah Safieni berkata...

memang betul2 peminat setia laa..

intanurulfateha berkata...

gile best
i wish ade 1 guy buat cmtu dkt i! HAHA

alexa yussida berkata...

just kenal die sbg peminat num 1 hnsz zlkh..kehkeh..mantopp la bro nih!moga2 die dapat ape dia nak:)