Jumaat, Januari 28

BERSYUKUR

Tadi dalam perjalanan pulang ke rumah gua nampak macam macam perkara.

Orang mintak sedekah pakai gayung.


Orang gila makan gula gula cicah cuka.

Mak orang sidai baju sambil berkemban.


Orang main bola pakai but sebelah jea lagi sebelah kaki ayam.

Orang gemok jatuh basikal.


Negro cuba speaking malay.

Orang tua kena buli dengan bonzer pavi.


Budak cine makan lontong bersama ketupat.


Budak kecik congkel ketuat dia pakai dawai besi.

Tapi gua bersyukur akhirnya gua dapat updated entry.


Pehhh gua bersyukur gila.



P/s : gua ada masuk satu kontes nie, so gua jemput semua baca hasil cerpen gua and kalau rasa menarik dan best boleh lah vote . 99 HARI KISAH KLASIK KITA : KIMIA

24 ulasan:

Askrie Hishamuddin berkata...

budak kecik congkel ketuat dia pakai dawai besi?? omg omg..


disgusting gila! HAHAHA

Puteri Iqa Izyan berkata...

muehehe.. biar betul?

mimizuzuhaha berkata...

negro ckp melayu mmg susah nak paham.aku prefer dia ckp english lagi elok

six.september berkata...

sidai baju sambil berkemban?? seksi yu

Atqhsykla berkata...

Makan gula gula cicah cuka? Haha style! :P Ohh, dah baca dah cerpen tu, best! Dah siap vote! :P

Encik Tikus berkata...

mimi ,

haha betul tue.. cakap asyik nak tersembur air liuq jeaa

Encik Tikus berkata...

atq,

thanks weyh !

May Maisarah berkata...

part makcik berkemban tu plg menarik.hahaha
bgus2, bersyukur adalah kunci segala2nya. =))

p/s:bersyukur dpt tinggal komen kat cni. ;p

syamimi fatin berkata...

mkn lontong brsama ketupat? kena try nih...haha :D

LadyRye berkata...

aku tatau nak vote camna

tapi nak tergelak pula

lawa, anak lord(lord ye sayang bukan lot) tapi gila kuat melantak! wahahahah!

cik ciput berkata...

congkel ketuat guna dawai?erkk...

little ain berkata...

hahahaha walaupon sume tu macam agak takde kaitan, tapi takpe lahh. tahniah ye sebab dapat update. hehehe :D

Biela Sapine berkata...

Ait ? Alhamdulilah

Amira Naddia berkata...

budak cine mkn ketupat...beliau x unfortunate pon..

fairuzhani berkata...

naseb sempat kan? hahaha. naseb tak jadi pape kat kau. bersyukuurrr. keh3

lea berkata...

ceh...ingatkan syukur sebab apa...haha

Encik Tikus berkata...

LadyRye,

Kau bole vote dengan komen entry tersebut. kau komen "aku vote" itu dah cukup =)

fariha berkata...

gua bersyukur dah bace entry lu. HAHA

Azza Firza berkata...

orang gemok jatuh basikal? muahahaa

ReEnApPLe berkata...

pergH.. bersyukur giler dapat update jugak... hahahah.
sal cerpen tue... suka sangat letak nama amarul + sofea???
ehem3... de pape ke with the name tue'???

Anip™ berkata...

macam benda ko perhatikan, bagus le kaw nie, bwahhaha

amira's berkata...

syukur alhamdulillah akhirnya update jugak . haha .

okay , nanti saya vote :)

Cik Akma berkata...

negro ckp malay? hahaha :D

d.e.e.n.a.YAYA berkata...

sudah vote...hikhik...
nice story...
suhiiiitttt giler....haha