Jumaat, Januari 14

CINTA BLOGGER



 *play dulu untuk lebih feel, keh keh


Awak ingat lagi tak masa mula mula kita kenal dulu ? Kita kenal dekat blog kan ? Awak selalu datang komen komen entry saya even saya tak pernah masuk blog awak tapi awak tetap datang blog saya hari hari kan ? Macam dah rutin harian awak...


Entah macam mane satu hari tue saya tergerak hati nak ke blog awak lepas baca komen awak dekat entry saya pasal CINTA BLOGGER... Saya dapat rasa komen awak tue lain daripada yang lain..


Then bila saya masuk jea blog awak saya terkejut.. Sebab kebanyakan entry awak bercerita pasal blogger dan blogger tue macam sedikit sebanyak ada kaitan mengenai saya.. Tapi saya maintain cool xnak cepat melatah nanti saya dicop 'lelaki perasan' pulak hehe...


Hmmm lusanya bila saya login Facebook saya, ada 1 frens request dan di sertakan meset sekali...


Hai ! saya peminat setia blog awak ! bole kita kawan ?


Saya tanpa berfikir panjang terus lah approve dan masa tue saya tak syak apa apa pun...


Mulai saat tue awak selalu chat dengan saya kan ? Masa tue awak guna pic profile beruang koala.. So saya tak tahu lah muka awak macam mane.. Dalam hati tertanya tanya jugak.. "sape lah minah nie asyik kacau aku jea..."





CooL Ala !


Mula mula saya takk layan awak sangat, takut tah sape sape jantan nak memainkan hati dan perasaan saya kan... Tapi bila lama lama chat saya dapat rasa yang awak nie banyak betul tahu pasal saya dan ikhlas kawan dengan saya.. Yeah maybe awak selalu stalk blog dan facebook saya kot... hihi..

Awak ingat lagi tak yang awak selalu panggil kita anak cina sebab mata saya sepet macam cina... Yeaa memang saya ada kacuk cina tapi awak selalu sangat panggil macam tue... Mencik taw ! Saya pulak panggil awak anak Pakistan sebab muka awak sebijik macam minah Pakistan... even masa tue awak pakai pic beruang koala... kah kah kah !

So satu hari tue entah macam mane saya ada keberanian nak jumpa dengan awak.. Tapi masa tue just nak kenal kenal jea lah kan... bawak memember sekali... Awak pun cool terus kita plan nak meet dekat Ampang Parade...





Saya ingat nak keluar ramai ramai tapi entah macam mane semua memember kita ada hal.. maybe diorang saje je kot nak bagi kita keluar berdua.. 'xnak kacau line' orang kate... tapi takpe saya sukaaa... hihihi

Then awak tahu tak first time kita jumpa awak, hati kita jadi macam tak keruan... awak cantik sangat masa tue.. dengan rambut panjang paras lengan... kulit warna kuning langsat... dalam hati saya macam "pehhh minah nie buat aku terangsang !...." sukanya saya masa first time jumpa awak... awak lawa tahu tak !





Masa tue baru saya tahu nama awak Puteri Sofea... Indah betul nama tue macam orangnya jugak... hihihi... hmm mula mula awak malu dengan saya tapi lepas lama lama lepak awak terus becok kan ? Tak habis habis nak menganjing saya jeaa... saya rasa macam nak bagi penerajang jea dekat awak tapi tak boleh laa.. sebab perasaan sayang tue macam 'tetibe' dah muncul... hehehe

Hari tue semua benda saya belanja kan... even dalam hati macam 'wadefakk ahh minah nie, nak kikis duit aku kea ape !' tapi takpee saya sanggup habiskan duit untuk awak even itu fest time kita jumpa... hihihi...

Dan sekarang genap 9 tahun dah kita kawen... anak anak pun dah ade 7 orang... kuat betul awak kan ? hehe saya gurau jeaaa... Kepada awak... saya just nak cakap yang saya sayang awak sangat sangat ! ^^ 



Ana Raffali meset gua masa nie..



P/s : gua tetibe teringin nak ada cerita fairytale macam nie dalam life gua... sape sudi ?!  kehkehkeh ;p

100 ulasan:

hiro berkata...

ini entri mintak penendang ke ape ni? kah2.

Eazy Izzuddin berkata...

eh singgah...
cam kenal ja bilik pic bwh skali tu
Unisel! hostel! :P

kim heeruul berkata...

cerita best wey..
xnak cite psal anak dia lak kerw?

anis madu berkata...

haha ;D

Huda Luna berkata...

hoh gatai
beriya aku baca

hampeh T___T

g la cari blogger single
hehe

dylli berkata...

mengarut saja kerjanya budak kecik ni.
HAHAHAHA..

yott berkata...

hehe..nmpk sgt x ikhlas blanja..

sikit hari lg ada la paritale mcm nih...sabar lah menunggu en tikus

fiD berkata...

comel bro, sayangilah dia sebaiknya...

cool beb! gua respek lu!

iza zaty berkata...

haha. ingtkan btul2.
mcm fairytale btul !

kechixx berkata...

kelakawwwww...


hahahahaaaaaa;)

kechixx berkata...

tapi best;)

Uchi kay-f @hmad berkata...

perh ni klu buat novel bole best seller ni...;p

Rosizatun Najwa berkata...

Terbaikkk :D
Eh nak add mukabuku boleh atau tidak?

Encik Tikus berkata...

HAHA, BOLE BOLE SILAKAN ADD TAPI BAGI MESET DULU TAW =)

alexa yussida berkata...

hahahahha
nice one..
cun gile puteri sofea:p

cintahati berkata...

suka sangat wat kerepek kan...rasa macam nak bagi ko lempeng je rasa..

aiceh...berangan lah bnyk2..tak ckup ekstrem lg ni..lain kali wat lah cite ade puteri raja brunei meminang ko =.=

-iEkA DaRLink- berkata...

lagu background tak boleh belah. hahha.

Nurul berkata...

lahh ingt kan betul tadi. baru nk rasa mcm ee sweetnya -,- hahaha

Nur Fannun berkata...

cerita cinta apakh ini? mcm tulis surt cinta pun ada..

Kazaztan Team berkata...

boleh tahan fairytale ye...

Rosizatun Najwa berkata...

Apa kes search tak jumpa. Huaaaa..
Nak search apa nih? =..="

Encik Tikus berkata...

AHAHA JUST CLICK MY EMAIL NANTI TERUS KE LINK FB AND TWITTER =)

ReEnApPLe berkata...

ahahahaha... cehh...aku ingatkan betul3... upanya... fairy tale jer... huhuh.. tak apa lah t ko jumpa la tue.. yg sesuai dgn ko..ahahaha
gud luck yer... kih3
(^____^)

kheeyu tohid berkata...

mmg tak bole blah cite..btw,mmg ade cinta blogger.cube ah try,mane taw..ade jdh ngn blogger...^.^

cik 18 berkata...

gua xkesah cinta blogger lu..gua cuma nak tanye...ampang parade kat mane?? gua ingat nak serbu raye cina nihh...

kAziShA berkata...

hoho..tertipu sudah..ingatkan citer betul..

LiTtle_siS berkata...

kih kih kih... gile sengal~ :p

Yui_Wani berkata...

Ceheeehhhhh!!! ingat btol td....aigooo....hahaha!!!

miss Fyqa berkata...

lagu akim la! :)

fairytale sungguh ! hehe~

conbellydiobeterisme berkata...

eh kau ,nak awek ek haha ,layan cite ko ,usha blogger cun sket hehe

Anip berkata...

wahaha, romantik kot ayat ko, hahah.cun gak puteri sofea tu..huh! aku dah berkenan.haha

Black_roses92 berkata...

hahahaa...adoi.. igt cite betoi.. skali tertipu ek?? baru nk puji..skali, spoil! hahaha

Ery Farieha berkata...

wakakakkaa..

gwa pun nak ada fairy tale la wey.

cik ciput berkata...

hahaha..encik tikus ni, ingatkan awek blogger mana la ada skandal dengan encik tikus..hihik

Liniey Mustaffa berkata...

hahahha. encek tikus, sy sudii ! giler best fairytles gini

Cik Su Life Cycle berkata...

haha.. baru ingat betul tadi.. tibe2 tak betull.. potong stim jerk ar..

Mimi Saidi berkata...

ala..comel la korang ni!

Encik Tikus berkata...

HAHAHA AMPANG PARADE DEKAT AMPANG AHH WEHH, GRRRRR

white rose berkata...

bunyik macam TERDESAK nak ade aweks...




miahahaha...
tak baik terajang2...
nanti telanjang...



hahahaha...

Amira Naddia berkata...

saye sudi!!

syamimi fatin berkata...

xnak smbung psl anak pulak ke? haha...ni komen perli ni...

ezza alias berkata...

siot je. aku mati-mati igt betul2 td. aiseymen. bru nak tabik spring sbb cerita cinta encik tikus ni mcm dlm novel2. huh. tertipu rupanya. kecewa kecewa.

siti fatimah berkata...

hahahahhahhahhahahha

sila smbung cite ni !

amira syuhada berkata...

-.- cehh! dongeng semata rupanya

Sophie Al-yahya berkata...

caittt! mintak kena simbah air sebaldi ni.
haha..xpe2, aku terhibur. =)
good one.,

plumpy.tootsie berkata...

muke lu ad iras lee gi kwang.lu konfem tak kenal kan?

tlong jgn pamer selalu muke lu.lu tak tau betapa wa mencintai lee gi kwang.jangan ye.tolong jangan.

izzad b* berkata...

erk?hahaha

liyani rasdi berkata...

OMG!!
hampir hampir percaye td...
hahaha
btw, blog sy xnk terjah ke??:P

Heidi Shafiq berkata...

hahaha.. lawak beb.. :)

Nur Nazhatul Nisha berkata...

hahahaha. ingat betul betul lahhh. :D
mmg mintak penampo ni :p

mie berkata...

tolong ingatkan ana rafali..
mesej gue skali..
eheheee

*cimOt* berkata...

ok jom jumpe kot2 bley fall in love!!kui kui kui..

Syukri_Photographer berkata...

Mulai saat tue awak selalu chat dengan saya kan ? Masa tue awak guna pic profile beruang koala.. So saya tak tahu lah muka awak macam mane.. Dalam hati tertanya tanya jugak.. "sape lah minah nie asyik kacau aku jea..."

(mcm cite aku jerh...pandai ubah sikit ha?...hahaha :p) Cite best...hope jodoh ko disertai fairytale..yg ko idam2kan tu..haha..

Fatin Athirah Amani berkata...

hahahaha. doa banyak2 ea bro ;b

Miss Shizu berkata...

terasa macam nak bagi pelempang berkelajuan 345.9km/j boleh?

Encik Tikus berkata...

AHAHA CITE NIE TAKDE COPYRIGHT MANE MANE EK... PURE STORY PUNYAAA..


*KALAU ADA SAMA MAYBE KEBBETULAN... SERIOUSLY OKEY =)

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

haiyyak, serius fifiey baca, tup tup, life org lain:P
ingatkan encik tikus dh jatuh cinta di alam siber nii. haha

btw, goodluck for ur future yaww~

aNnE berkata...

hahaha..mr n mrs tikus..terbaek ah..hahaha

kan bagus kalau dapat jumpa mereka yang macam ni..hahaha

beloglala~ berkata...

hahahahahhahahaha
genap 9tahun dapat 7 anak:)

ok, aku suke part tu
hahahhahha!

NOOR FATIN berkata...

ramai kot yang sudi. aku tak de can la. keh3

aqeyLs berkata...

AHAHA.. gilewr kau nyer angan2.. ak ingat cter betol arh tadi. ahahah.

tapi mmg best la. x sia2 ak bacer:D

six.september berkata...

cilakeeeeeeeeeee paris

part genap 9thun kawen bru gua syak kene kelentong.

sui nawi berkata...

comel btul pakai tuala tu....

platipus berkata...

dasat imaginasi kau

cuppylicious myra's berkata...

sgts best cinta blogger kamu.

Kasih nur azie berkata...

klw ko kwn dgn ana raffali nnt anak ko pelat t dowh. huhuhuhuhu

Cik Akma berkata...

perasan, ana raffali pesan kat aku suh ko pegi blaja men gitar dlu ahah~

smile.gurlz berkata...

hahaha...lawak2... :D

asma abu bakar berkata...

Konfem2 menipu! Fesbuk mne mju 9 thun lps. Ni cte dongeng betul la. Tertipu aku!

♛ nadia the blogger berkata...

cett~ engat citer betulla tadi .. grr , haha

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

sweet gile dow cite kau.. gentel aku cakap.. kalau mcm tu aku pon nak bercinte dari dunia blog la.. dgn sape ae ?

Encik Tikus berkata...

HAHA SWEET KAN ? KAHKAHKAH

~niSsa~ berkata...

haha...bce smbil tersenyum..
=p

vampire's lovex berkata...

haha !! besttttt....

Khalisa Najihaa berkata...

interesting lah your story . bagus :) i like it .

♥ Juliana Violet ♥ berkata...

Ahahaha... adooiiilah... bahaya lah kalau first time jumpa dah macam tue...
Belanja kena ikhlas. Mana boleh cakap nak kikis duit. (^^,)

Encik Tikus, nanti hantar cerpen fairytale awak ye? ;)

http://kisahklasikita.blogspot.com/2011/01/jumlah-undian-peserta-99-hari-kisah.html

Encik Tikus berkata...

OKEY OKEY CERITA ON THE WAY NAK SIAP, KEHKEH =)

Bella Ayub berkata...

ahahaha.. ko nak reka nama pun tanak kalah..
nak yang puteri jer~~

maCy berkata...

mengong. haha

Encik Psychopath berkata...

ceit !

Dawy berkata...

bapak eh ,, kena tipu ! baru nak feel mcm ... pergh ! haha . pape punn , nice one :)

d.e.e.n.a.YAYA berkata...

ni cite betul ke tipu??nape aq sek t'tpu jewk ngn cite2 dy nie...aish..

sab berkata...

cess..tertipu...baru bajet nak kate.
pehh..power gile mamat nieh..
tapi...tarik balik la..hehe

epaa chenta berkata...

haha.menarik.

saya sudi.jum2. haha.
*tetiba je

shafiqa nabila berkata...

sounds good! next time cerita fairy tale about your future. Wanna to know it. and nice blog. five star for u.. XD

Kiki Syakila berkata...

Hahahaha comel! :D

Pena Marhaen berkata...

aku pun berangan nak hidup camni jgk..hehe

seyha berkata...

perghhh, ingatkan bebetol!!!!!! smpi bawah sy layan kot,tup2 angan2 mat jenin plk -.-"

Ieqa Swetluv berkata...

kuat berangan gak ye!! hehe

panggil je Ana. berkata...

Hai ! saya peminat setia blog awak ! bole kita kawan ?

syahira ariff lupa nak login blogger berkata...

berdebar2 aku ingatkn aku dah tadi yg cantik mcm gadis pakistan
keh keh
wooiitt buddy
lama x jumpa
rindu ah nk baca artikel kau
;]

nora berkata...

TIPAH TERTIPU BANG!

pape pun ko nye berangat tu mmg hebat arrr

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

tak paham motif entry ni, sekian

stiffler berkata...

ahh celaka.

gua dah stim tahap pancut dah tadi


ahhhh..celaka celaka celaka!!!

syafiqah ezam shah berkata...

Weh berangan je keje!Haha

tia berkata...

hoi! tipu je kannnn ? grr!

yunovelis zarai. berkata...

oke2. saye tukar pakai gambar ni. saya da remove gambar koala tu. sebab saye ingat, kalau awak jadi tikus, biar saye jadi koala.

keh keh keh.

*gila bangang entri ang ni*

Cik Sabby berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Sabby berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cik Sabby berkata...

*thumbs up punya fairytale.

Nak add facebook encik tikus.Tapi macam mane? Grr

Kehee :D