Isnin, Januari 10

MACAM NAK

Lepas pekena Surya tiga batang, mata dah mula lalok. Yeaaa selain effect dapat kencing manis dengan cepat Surya juga bole melalokkan palotak korang dan contohnya ape yang sedang berlaku sekarang dekat gua. Cara terbaik untuk tidur.

Keesokan paginya....Bangun bangun gua nampak selimut gua dah terbang dekat Emmir. Yang gua pelik Si Emmir tidur dekat bilik utama dengan mama papa so macam mane pulak selimut gua bole terbang sane. Aish~ Gua rasa macam nak mencarut nie ...

Tapi takpe gua rasa boleh tahan lagi. So gua turun bawah nak brekpes, dalam lalok lalok bangun tidur gua tak lupa nak gosok gigi okey ? Nenek gua cakap gosok gigi tue amalan mulia, even nenek gua dah pernah guna berus gigi wa tapi sebab hati kering gua pakai jugak. Bila sampai jea dekat bawah gua nampak adik gua pakai baju baru yang gua beli semalam. Kalau nak di ikutkan hati nak jea gua carutkan adik gua tapi takpee. Gua bole lagi tahan.

Dalam pukul 11.30 pagi macam tue gua dah tercongok depan tibi semangat nak tengok drama 'Kau Dan Aku' musim yang kedua. Punya semangat ahh sampai gua bawak bantal and selimut sekali senang gua landing sambil tonton. Orang kata menikmati gitewww.

Suddenly ! Perut gua memulas mulas maybe kesan hisap Surya malam semalam. Lalu nak tak nak gua pergi ahh 'oo...ookk' *berak dalam bahasa baby dekat tandas. Kang kalau gua 'ooo...ookk' depan tibi tue mahu kena penerajang dengan mama gua.

Ada ahh dalam 1 jam gua habiskan masa dalam 'opis'. Yeaaa papa gua panggil tandas = opis. After jirus sabun ape semua gua ingat nak sambung ahh balek kan layan drama tadi. Tapi duduk jea keluar pulak iklan susu Dutch Lady. Cerita tadi dah habisss. Okay yang nie gua memang dah tak tahan dah. Babekkkkkk, busetttttt, babek babek babek !!! Puas gua mencarut ...



Karya dari FaiqKhalifa sempoi derr.


P/s : babi dengan khinzir mane lagi sopan ? 

68 ulasan:

hamzah ian berkata...

keh keh keh. gua seronok tgk lu.. keh keh

Linglung berkata...

pesen apa berak sampai sejam?

liela berkata...

pig itu sopann

apezs shah berkata...

salam

haha mencarut habis2an. sabar..

apezs dtg dan follow here..;)

.cik yaya. berkata...

pig la sopan beb..hahaha

aleen aiden berkata...

erk,lu tengok citer kau dan aku?rase mcm laen pulak dctu.keh3

Umie Nadhirah berkata...

Nak cepat tua? mencarut lah lagi :D

Bella Ayub berkata...

EH!! are u sure dah add??
xtually ramai sangat dah add..bella jrg approve guys..

tp farith syafiq mmg tak ada dalam fren req la.. :(

Sharinginfoz berkata...

nampaknya suka dok dalam "ofis" le ya

platipus berkata...

aku ingt gegurl je yg layan cita KAU AKU tu..kau pon layan gak?kah3

six.september =_= berkata...

dua2 tak sopan

senang cakap paris lagi sopan

pasni nak carut, kau sebut paris je

keh keh keh

Askrie Hishamuddin berkata...

haha. surya!! dah lama tak isap. dah la lama nk abis tuh. haha..

za petrelli berkata...

'oo...ookk' *berak dalam bahasa baby dekat tandas.. hahhaha..ni klakar

hackshitam berkata...

surya?
bahaya..
aku sayang ko..
hahaha

Lady A berkata...

oit...isap rokok ke ko telan rokok haa??ish3...
babi la sng sebut...1 prktaan..
khinzir pyah sebut 2 pth pktaan...huhuhu XD

(^_^)v O'yaya

efa berkata...

hahaha...kena stop tu tndanya dari surya tu ahaks :)jauhilah ia..mcm2 la kamo ni..apasal plak marah adik ko pkai bju bru tu?dia hargai ko bg sb tu dya pakai huhu

sebelas berkata...

babi lagi sopan ! hak hak

NabiLLa NaSir berkata...

khinzir lagi sopan. Haha

ARC™ berkata...

aku rase babi lg sopan kih3

Pyka Rahmat berkata...

hahaha kau dan aku je kot.

NOOR FATIN berkata...

dasyat weh. hahaa

adrinaqamarina berkata...

tau tak pe. ko buang air besar ke, tetido ke, constipate? haha

eh teringin la nak tengok kau aku tu. best eh?

WZulhilmi berkata...

Piggy lagi sopan.

O'gosh berkata...

haha..ala...apa nak heran..astro mesti ada ulangan sampai muntah ijau nyer...

O'gosh berkata...

haha..ala...apa nak heran..astro mesti ada ulangan sampai muntah ijau nyer...

yott berkata...

haha..suka duk dlm tandas rupanya en tikus eh..

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

lu berak batu ape kat tandas sampi 1 jam !

wey ! lu memang selalu kne buli dengan adek2 lu kew ?

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

gua tak boleh bla la tgk video tu ! hahak !

ReEnApPLe berkata...

dua-dua tak sopan...hahahaha,babi=khinzir....

black_mel berkata...

kau dan aku jgk..haha..itu lebih sopan..xpa..cita lain bnyk lagi..

FarhanaFabulous berkata...

babi lagi sopan kot..haha..

NAJ HEBAT berkata...

Dalam bahasa syurga nya: Khinzir.
Dalam bm: babi.
Dalam bi: pig.

sekian sahaja.. kelas kita pada hari ini murid2. Dapatkan kamus besta, yg ada 3 bahasa ni. Triple languages. SPM conform cemerlang.

dylli berkata...

oh kicik smoke rupanya.
HAHAHA..

khinzir tu cam pelik ja kalau nak guna. :D

ARC™ berkata...

hoi reply la komen aku....meh aku tambah 1

sopan: babi

tak sopan: babi kim*k lancha*

kan?hahahha

cik ciput berkata...

khinzir lgi sopan kot..hak3x..

**cirit birit ke encik tikus?hak3x..

cikmemy berkata...

sampai sejam kat opis...lame betul urusan ko dalam tu ye.....

Encik Tikus berkata...

AHAHA, BABI KEA KHINZIR SOPAN ?

KALAU GUA, GUA JAWAB PIG KOT, TAK MENJAWAB SOALAN KAN ? OKEY FINEEE


*BILA MASUK TANDAS MEMANG KENA LEBIH 30 MINIT...

eykameow berkata...

babi khinzir? sebut B lah. lagi sopannn. hehehee.

ehem. tak sangka tertarik tgok cerita kau dan aku! :P hehehe haaa baru perasan, muka u mcm akim af7 dlm cerita tuh .

lassiegewdix berkata...

babi tu tyme mencarut sopan
khinzir tyme berbual sopan
:P

Hanisah Safian berkata...

"ooo..ookkk" kahkahkahkah.lame dah tak dengar! LOL XD

akmalhilmi berkata...

buat byi oitoit suda :p

entri baru ;
cerita lawak ajl
http://gengblogger.com/v/320754

nuyuin berkata...

hahaha...
siannye...
lpas ni bwk la tb msuk opis...

iniialahaku berkata...

aku mmg suka g opis lama2..bleh abes 1 movie klu aku dlam 2..nkmat yg teramat dok dlam tu

aNnE berkata...

hahah sempoi gaban entri..tabik r der..hahaha

khinzir kot..tp jgn gune utk mcarut..teheheee:)

Robot | Sakti berkata...

berak batu ke der?

hahahha

ciput berkata...

tersedak segala babi kat dunia ni sebab kau mention name dorang.HAHAHA

fyda razak berkata...

jgn sebut lah. kann sopan

siti fatimah berkata...

ahahahhahahhaahhahahhaa

Encik Tikus berkata...

AHAHA BILA MASE MUKA AKU ADA IRAS MACAM AKIM AF7 ?

AKIM TUE YANG IRAS AKU ADA AHHH, KAH KAH KAH

siti fatimah berkata...

akim? choiiiiiiiiiiii
xsama la weh ! haha

Amira Naddia berkata...

cikgu aku kat skola dlu gune "kerbau pendek"

Aten berkata...

hahahahahahaaha sumpah lawok :P
khinzir is better kot ;P

oo..okkk

Kiki Syakila berkata...

Haha comel gila video :P

lea berkata...

eja b*** lagi sopan kowt :P

MOFASAD berkata...

harimau malaya lagi steady

Syida Shukor berkata...

babi macam comel sikit haha

Uchi kay-f @hmad berkata...

erkk! mende yg same je tue ;p

Lelaki Ini berkata...

ada juga berak dlm bahasa baby!

maCy berkata...

agak2 ET wt entry ni dalam opis x? kekekeke

||| PöJìé PööH ||| berkata...

Hahaha sempoi la lu!

PojiePooh; Hanya Satu...

khairunnisa ♥ berkata...

barbie lagi sopan ^__^

BeaN MorENo berkata...

genuapig nampak comel haha (betul ke ejaan aku?)

Ain Atika berkata...

kawan i suka cakap babi..dah hari hari dengar rasa macam sopan..kahkah..tapi memang tak sopan la kalau cakap kat orang yang tak kenal.

conbellydiobeterisme berkata...

nicezz beb hak3 ,lawak dowh ,pi opis jerit bab! kuat kalau sembelit hehe

Encik Tikus berkata...

TERIMA KASIH YANG KOMEN, AKU ACT NAK CIUM KORANG SORANG SORANG KALAU BOLEH, KEH KEH

Encik Tikus berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
K2r~90 berkata...

ba alif ba ya - sopan santu ghitu

KAU DAN AKU??? oh tidak !!!

alexa yussida berkata...

sampaiii sejamm tuh..tdo ke hapa?=.=