Jumaat, Januari 7

NENEK DAN GAMBAR ANNOYING

Minggu lepas nenek gua datang rumah sebab saje saje nak datang rumah sambil tido tido best katanya, kih kih kih. So mama gua pun pick up nenek dekat kampung tapi time tue gua tak tahu pun nenek nak datang. Then bila malam tue nenek tetiba balik dengan mama dari 'opis sekali' gua happy gila lalu lompat lompat sekeliling nenek sambil nyanyi lagu "Happy Birthday To You" ... Ehh haram jadah ape gua nyanyi lagu tue, okey part tue gua kencing jea. *pening tak korang bace ? kah kah




(O.o)


Actually nenek gua nie sweet orangnya sebab bila pergi mane mane jea mesti ada 'jajan' bersamanya. So gua pong dapat ahh makan same same even selalu gua asyik tak dapat jea sebab nenek gua selalu akan cakap "paris dah besar lah, nenek bawak jajan nie untuk adik adik parisssss"...... Zzzzzzzzz *besar sgt kea gua nie ? Brrrrr (-,-)




Hmmmm, Ape lagi ekk gua nak puji nenek gua nie *keh keh, Haaaa kalau korang nak tahu nenek gua nie selalu berjalan orangnya, senang cerita tak duduk diam ahh ada jea benda nak buat. Kalau macam kipas syiling dekat rumah gua tue dah lama tak berak so nenek gua pun panjat ahh pakai tangga membersihkan kipas tersebut. Kekadang gua terfikir jugak apesal nenek gua nie berani sangat nak panjat tangga padahal gua sendiri pun gayat wooo nak bersihkan kipas syiling tue keh keh keh xD




Hahaha dah banyakkan gua merepek ? Okey straight to the point lah ....




Lepas tue tak silap gua lusa tue kot gua bangun pagi macam biasa then pergi ahh mandi kan. After sental-pakai-mekap semua turun ahh bawah nak cari makanan. Haha dapat ahh jugak roti telur tiga keping dengan satu gelas susu sejuk. Pehhh alhamdulillah selamat gua habiskan brekpes, sebab brekpes gua selalu ada jea orang rembat, gua pun malas ahhh nak tuduh sape sape kan, padahalllllll.... kah kah kah


So lepas makan tetibe macam gua rasa mulut gua nie ada masam masam. Then lidah macam rasa lain daripada yang biasa, mase tue gua dah syak daaa. Gua pun tanya ahh setiap orang yang ada dalam keluarga gua. Okey semua tak mengaku... Gua pikir pikir then baru teringat ada lagi sorang ! Yea nenek gua ! Ape lagi terus ahh gua naik atas tanya lepas tue nenek gua dengan selamberrrrrrrr menjawab ....


"A'ah nenek pakai sat berus gigi parisss, takpe kan ?"


Dalam hati gua : NGAAAAAAAAA (-_____________-)




TAMMAT (Y,Y)

************

P/s : gambar yang akan di tunjukkan di bawah betul betul annoying, gua kategorikan sebagai 18bahalol (18BHLOL) AWASSSSS...














Okey nie yang gua rasa lebih bagus !




P/s : sorry lame tak update, sorry lama tak blogwalking datang komen komen, gua sekarang bekalan susah nak dapat and makin busy woooooooooo, thanks =D

53 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

kah kah kah
sempoi ah nenek kamu
:D

Askrie Hishamuddin berkata...

finally! update pun.
serious rindu sial ngan your writings!!!


:)

adrinaqamarina berkata...

giler ah nama. haha! tak de nama ag sedap ke?

tak pe kan paris kan? kan paris kan? paris sila pegi mandi ye :P

Faraa Cullen XD berkata...

mak aiii !
uke part nenek ko , mmg ko byk mngarot
haha :P
nme wireless sume ta bley blah !
mmg itowt zaman MODEN towl
ko ta na wat ?
kahkah

WZulhilmi berkata...

Paris??? Paris hilton apa? LOL!.. nenek ko lupa bwk berus gigi gamaknya tu yg desperate nk guna tuh..

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

nenek gua pon same dok.. umu dah 70 tapi masih hebat.. pasang langsir x pakai tngge.. angkt2 barang perabot.. hebat la ! kalau gua haram !

gua tak penah la jumpe name2 pelik mm tu kalau connect.. bodo2 je !

alinac lover berkata...

hahahha lawak ah

GadisTerbilang berkata...

1st!??

GadisTerbilang berkata...

ok bkn kot -_-"

ezza alias berkata...

burit tu dlm bhsa borneo mksdnya punggung or dlm bhse kasar skit bontot.

rithau_al_deen berkata...

sgt annoying!~~

zarith berkata...

tah pape je semua tu. mana dapat? haha

syaftome berkata...

hahaha...
aku ingatkan ko tau apa maknanye tue...

"burit" tue bhs swk...
ia adalah "punggung" dlm bhs kasar...
hahahaha... :)

syeraa berkata...

sumpah sengal!!!! hahaha3!

blogwalking cni...follow gak~

jmput yee jenguk blog nii

http://kosebukpehal.blogspot.com/

cik ciput berkata...

hahaha..macam comel je nenek encik tikus.. =)

**btw, burit tu lohgat kedah..dalam bahasa mudahnya, alat kemaluan lelaki..huhuk..

sui nawi berkata...

Hah dashat tul nama2 tuh...
mmg tk profesional lngsg :DD

iniialahaku berkata...

ssid tmpat ko mmg plik2 ea???hahaha...cam ham jadah pon ada...

nenek kewl.......

zida berkata...

mengong =='

hak3 tapi aku suka yang 'korang dah solat ke belum' ahahaha

...:i'm exxa haniza:.... berkata...

kahkah...kelako...

NOOR FATIN berkata...

kongsi je la dgn nenek. keh3

gila nama2 tu. hahahaha

FH berkata...

haha da takde idea sgt ke? huuu

ReEnApPLe berkata...

hahahaha...agak lawak.. kui3..
best giler argh nama... biar betul ko tak tao pekebenda tue "b....",,aku nak gtao pom agak sensor ugak...

sicomot-comel berkata...

mak aih..
panasss btul nama2 tuh?

alexa yussida berkata...

bekalan?? O.o

leman mak kau panggil balek ^^

nenek pariss sgt comel!!hahaha padan muka kena pau berus gg

.cik yaya. berkata...

ok kirim salam kat nenek encik tikus yek.hahahhaa

yang gambar bawah tu mmg anoyying gila..tapi lu suka kan? hahahahhaha

rainbowskittle berkata...

lucah lucah

NabiLLa NaSir berkata...

hahahaha. bnyak lg name lain yg boleh diletak

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

lol; so funny about ur grandma.. sporting wooh, bawak jajan2 segala..

n jerrkk, annoying wordds la for the internet line tuhh. hahaa

penyisir rambut berkata...

hahaha....
adakah cite nenek itu kisah benar??
huu...

ARC™ berkata...

wuahhahahhahahhaha geli doh nenek ko
yg gmbatenet tu lak terbaek kih3

MyzaAli berkata...

ape ni ape niiiii...heheehe.

terbaek :)

Berto berkata...

apahal banyak sgt burit ni?? kah kah

NuR 'aQiLaH berkata...

KONEKsyen yg terbaikk. eh. -_-"

Cik Mieyrarif berkata...

senak perut =.='

za petrelli berkata...

nenek ko best ah.. single lagi tak.. ade atuk ni dah lame mendude...

gmbr kat bwh tu siyes annoy

platipus berkata...

suwitnya, kongsi berus gg dgn nenek!

yott berkata...

haha..sweet jer nenek dgn jajan..;)

syafiqah ezam shah berkata...

Paris???
pakai mekap???
Kah kah kah

syafiqah ezam shah berkata...

Paris???
pakai mekap???
Kah kah kah

-iEkA DaRLink- berkata...

lawak la paris! kahkahkah!

Aten berkata...

hahahahahahahaha eeeeeeeeeeeee nenek pakai berus gigi parisss

si pendek dan moody berkata...

muahah! hadoyy ada gak ke manusie macamnih, adess saket ferut lah taktau nak gelak nak hempas tv o__O

Zul UnicBoyz berkata...

pergh. tak boleh blah tol nenek kau.

maCy berkata...

gilak! hahaha

Mr. Swift berkata...

Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
Btw lawa blog and happy blogging! And happy new year 2011! Sempat lagi kan? :)

Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

Lyn Sery berkata...

bapak kelakar
wahahahahha!
terhibur aku yg tgh busan memalam senja ni

six.september =_= berkata...

leman mak kau panggil balek

kah kah kah. kelakar kot.

woi lucah!!

K2r~90 berkata...

dah solat belum!!! peh!!! sape nye tu nak no tepon der..

s.u.h.a berkata...

haha. lawak la :p

INFOzi berkata...

hahaha.. tegelak guling2 jap

Miss Bluepinkiey berkata...

seriously kelakar...ahahhahahhahaa...:D

siti fatimah berkata...

hahaha budak2 hostel lelaki memang gila ! haha

ciklianaramli berkata...

kau mujo lagi der , nenek kau je yg rembat berus gigi kau , aku siap atuk aku sekali rembat , masa tu jugak aku beli berus gigi baru , sentap dohh , sedih T_T