Sabtu, Januari 1

TAIPAN CECAH LANTAI SEMPENA TAHUN BARU 2011

  *sila tekan play !


p/s : baca sampai habis okey ? hehe


Okey hari nie umur aku meningkat setahun even hari jadi aku 19hb nanti. Tapi bila masuk tahun baru automatic umur meningkat setahun, aku pun tak tahu apesal kalau nak lebih tahu tanya ahh orang orang tua dahulu. So aku just nak mention pasal pencapaian aku selama berada dalam arena blog nie.


Mula mula buat blog dulu pun sebab ada member aku suruh buat blog. Maybe bila aku chat dengan beliau aku banyak merapu meraban dengan dia kan. Hahaha bodoh punya tikus nah amek kau penerajang dari aku. Kepada cik bunbun jangan marah aku naaaa sebab aku yang patut marah kau act. Haha nie lah tikus sebenar yang selalu menyalahkan orang lain walaupun iaa salahnya sendiri. bangang betul


So selama 9 bulan berblogging boleh lah aku katakan aku paham serba sedikit pasal dunia blog nie. Dari situ aku tahu apa itu SEO, BACKLINKS, ADS NUFFNANG, TRAFFIC, WIDGET, dan haram jadah semua lah. Tapi yang paling penting aku dapat ramai kawan bila terlibat dalam dunia blog nie.


Buat pengetahuan korang di sebabkan blog aku dapat ramai kawan wooo. Kepada Ijai, Ery, Sis Su'aidah, GT, Hiro, Dylli, Hacks Hitam, Adrina, Aten Zainal, Linglung, Kila Taff, Datin Ajwin, Cik Amar, Syafiqah Ezam, Syazana, Anis Madu, Sis Arra Jasmy, Miss Lolly, Cikgu Zara, Ayue Miraa, Yott, Sis Izzah, Bro Framestone, Charmine, Itik Kejam, Umie, Yasmin, Che Amster, Cheno, Milimilo, Cimut Munirah, Muniey, Fairuz Zainal, Izdiyani, Mofasad, Siggplus, Huda Luna, Joe, Intanurulfateha, Kechixx, Siti Hidayah, Mimi Saidi, Mira Lee Chan, Tia, Dayah Isa, Nurulbadiah Lai, Shafiqa Azima, Syida Shukor, Zida, Anyss, Kak Bella, Kak Baini, Macy, An-Nur Sofiya, Abang Miji, Muaz, Aziz Hazmi, Cheximm, Hana Love Nest, Mieya, Fyna, Farah, Abang Batman, Six September, Nadia, Syahira Ariff, Akram Mazlan, Zarifahmr  dan banyak lagi laaaaa. Mati aku doe nak list semuaaaa. Aku best dapat berkenalan dengan anda dan anda semua. Kepada yang aku terlupa nak tulis sory sangat sangat otak aku tengah tepu time macam nie. Ohh tak lupa juga member blogger yang selalu tegur tegur di fb atau main wall-to-wall dengan aku. Ade mase kita jumpa jalan jalan yea tapi korang ahh belanja aku. Haaaaaaa


Hmmmm dan tahun 2011 nie aku harap dapat join semua gath blogger yang ada dekat Malaysia nie. Banyak gila vavi aku terlepas tahun lepas. Gath Putrajaya tue, Gath dekat Shah Alam, Mini gath di TS, MID dan yang terbaru gath dari Melz ari tue. Aku tak pergi pun sebab sebab kecil macam takde transport, ada hal balekk kampung lah dan paling tak tahan aku salah tengok time. Pehhh bongok gila bila nak ingatkan balek doe. Rasa macam nak cocok cocok jea mata nie.


Ape lagi ek ? Haaaaaa tahun nie aku nak naikkan badan. Hahahaha boleh ke nyah ? Entah aku pun tak tahu tapi aku dengan sis Yana (kawan Joe) ada projek dengan dia. Harap harap menjadi apa yang di laburkan. Amin~ *korang pun aminkan ahh sekali ... Amin~


Lagi ape ? Aku nak dapat gelpren kot. Ape weyh ingat muka macam aku nie tak bole dapat kea ? Meh sini aku lempang sorang sorang. Okey korang diam sekarangggggg. Lagi maybe nak jadi lagi aktif kot mengupdate entry. Tahun nie aku hanya mengupdate 117 entry aje even aku dah delete some entry yang berbaur peribadi kah kah kah tapi still nak tulis jugak tahun nie aku mengupdate sebanyak 117 entry. Yeaaaa saya tahu sikit jumlahnya tue tapi okey ahh dari tidak berupdate kan ?


Kalau dulu dulu aku berblogging dengan 0 di dada tapi sekarang aku tahu lah macam mane nak attract pengunjung datang blog kita, selalu datang dan macam mane nak hasilkan entry yang best best untuk korang. Dan maybe aku nak letak bloglist kot sebab aku nie malas sikit nak tengok dekat dashboard sesape yang update. Biasa ahh dasar tikus pemalas Cissss~


Hmmm ape lagi ek ? Itu jea la kot dan aku harap dunia blog akan terus meriah dan korang semua dapat hasilkan entry entry yang berkualiti jangan ahh update pasal Nuffnang jea kan. Haaaaa cakap pasal Nuffnang aku tak pernah mention kan berapa traffic dan duit aku, kan kan ? Senang cite hmmm traffic aku takde ahh banyak mane tapi still dapat cecah beratus ratus ahh beribu tak pernah lagi woooo tapi teringin ahh jugak, keh keh. Hmmm pasal duit nuffnang pun, aku baru beratus jea dan aku nak simpan sampai aku boleh beli DSLR impian ! Hahahaha jangan jeles naaaaaa =)


Hahaha pelik ehh apesal guna aku dalam entry kali nie. Entah aku pun tak tahu apesal, LOL. Tue jea kot korang. Bye koranggggggggggg. =D








tahun nie aku nak jadi lebih hensem dari nie. boleh ?

46 ulasan:

Wan Zulqhairi berkata...

semoga bertambah hensem walaupun dah hensem giler daaa...

Anisa Hang Tuah berkata...

selamat tahun baru!

MR Bang Miji berkata...

sedey name pak usin xde.haha.
umm..ish tu muke mr tikus ke..obvioahus x mandi lg..
:P
ade satu azam same ngn aku.nk cari awek merangkap bakal isteri.hehe

syafiqah ezam shah berkata...

nama saya ada!!haha
perghh memang cecah lantai betul.

Rosizatun Najwa berkata...

Memang hensem. HAHA xD

Huda Luna berkata...

gila cecah lantai
jap aku baca dari awal

T____T

molmolla berkata...

wahhhhh! ada nama kite laa..

yasmin j hunwick berkata...

woot woot. Yasmin adaaaaaa xDD
keep it up en tikus :)
semoga impian en tikus yg di list itu bjaya!!! muahahaha

hackshitam berkata...

kau memang hensem.
pujaaannnnn hati gua..
Happy New YEAR dude..
=)

Cik Akma berkata...

happy new year. dpt slr nnti nak pinjam! haha

BeaN MorENo berkata...

nice one!

cimut munniey malas nak on9 berkata...

thanks en tikus foe mentioning my name T_T *terharu sambil lap hingusan*

thanks jugak jadi kwn guaaaa :)

and! goodluck in your life. may Allah bless you.

cimut munniey malas nak on9 berkata...

oh lupa nak mention gak :) lagu tue gua suka gile -..- sekian :D

zarifahmr berkata...

nama gua takde arghhh

YobSumo berkata...

nak dapat gelpren?

sama azam tahun baru kita :P

siti fatimah berkata...

hahahaaha gila !
kau memang gila !
ha , dslr impian ? yey , simpan duit lek lok ye adik oi :)

WZulhilmi berkata...

apsal nama aku tak de dalam list tu.. Kecewa betul!

Betul lah tu ko kena tambah berat badan sikit baru stabil sikit ko punya BMI.. :P

adrinaqamarina berkata...

nak komen tadi tapi tetiba tenet tak de. grr.

harap3 adrina tu ialah adrinaqamarina la ye? hehe.

aku pon senang kenal ko tikus~ jujo neh.

cepat cari gelfren tau~

t kalau aku jumpe ko, aku tego ko, banje aku paddle pop eh~

Kech Hidayah berkata...

hahahha..semoga encik tikus berjaya dapat awek yang lebih ensem dari encik tikus.wakakka.amin.....=)

Mimi Saidi berkata...

NAMA AKU SEH.HAHAHA...happy new year!

Yui_Wani berkata...

Hahaaa....panjang entry! Tapi bila ending dpt tengok gambar tu....rasa menyesal lak bila baca habis....hahahaa!!!! =p takde la acah je... =p

Selamat tahun baru! ^0^

Ieqa Swetluv berkata...

hepi new year.. wahh semangat nampaknya tahun ni ya ngee

NOOR FATIN berkata...

asal nama aku xde?? waaa! hahaha

sudah2 la, jgn ensem sgt. :P

happy new year!

Nur berkata...

HNY

nak naikkan berat badan..cukup2la..hahaahah

anis madu berkata...

namaku disebut di belog ni?
terima kasih ye encik tikus! :)

LORD ZARA 札拉 berkata...

daku nak kurus~

he he he

=)

happy new year dik!

Encik Tikus berkata...

KEPADA YANG AKU TAK SEMPAT NAK LIST NAMA, SORY DOEEE .

BTW HAPPY NEW YEAR EVE TO ALL =)

Muniey berkata...

hengseng sgt dah tu weh. wakakak :P

six.september =_= berkata...

ohhh nama aku ada dan aku terharu. haha

supaya cepat gemok

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

tanak bace sampai abis pon.. hehehe ! gurau je.. bace abis la.. sy pon da jadi 17taon.. tidak !

harap tahun nie jadi yg lebih baik okey n lebih hensem ! hehe !

tiqah berkata...

boleh.

Nurulbadiah Lai berkata...

terharu namaku yang indah disebut haha..
blog encik tikus mmg best..
kalau xsalah nurul..nurul follow blog ni time tu followers encik tikus xseramai ni..now blog en tikus boleh dikatakan agak femes ..so teruskn usaha ye darling

GadisTerbilang berkata...

KO WAT UCAPAN???

GUA TERTIDO PLAK


kah kah kah

maCy berkata...

macy da get ready na lempang kalo xde name. so tadi macy wat2 cam angkat tangan besenam je bile dah jumpe name. hoho

maCy berkata...

tahniah. macy baru pasan xfolo lagi. dah folo. maceh~

Encik Tikus berkata...

HAHA KOMEN TIQAH TERBAIK !


THANX KEPADA SEMUA YANG KOMEN, HAPPY NEW YEAR EVE AGAIN~ =)

cik ciput berkata...

hepi nu year en tikus!hehe..panjang gilas entri ini. hoho.

**boleh2, silalah bertmbah hensem =)

ReEnApPLe berkata...

Tue la...aku pom heran asal ko guna 'aku'..ahaha. azam tahun baru kot???
Nyway...samat tahun baru gak...

milimilo berkata...

yeay ada nama aku. hahaha. harapan 2011 aku nak tinggi. heeee ;p

O'gosh berkata...

FUHHHH!!!
ensem la kao besok....

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

selamat tahun baru encik tikuss:))

An-Nur Sofiyya berkata...

wahh..ada nama aq la..(riak2..)
btw,muka kau...agak......err..lupakan..haha =P

May Maisarah berkata...

hoyeahhh...
pencapaian peribadi tuh...

bagus2.kipidap ye, en tikus.
=))

alexa yussida berkata...

aminnn..xpe lambat asal selamat..(lambat aminkan la)

semoga tercapai segala hajat n cita2 wokay..tc:)

cik bunbun berkata...

woit! ngumpat aku terang terangan ==

K2r~90 berkata...

oo baru jejak sini tu x paham sgt kot k keep it up