Ahad, Februari 13

HEY LAJJA LAJJA

Gua mula menyedari ada kebolehan nie semenjak gua mula masuk kolej. Sebelum nie tak sedar pon sebab busy dengan study bagai so bila dah masuk kolej (universiti) masa untuk bereksperimen tentang kebolehan nie gua cuba sebaik mungkin.

Pernah mengushar-ushar ? atau erti kata lain skodeng menyekodeng ? Kalau pernah dan kamu tak pernah kantoi selama itu gua nak ucapkan tahniah sebab bukan calang-calang orang skodeng tanpa pecah lubang (bukan pecah dara). Berbalek pada cerita, actually aktiviti skodeng nie best jugak sebenarnya. Lebih-lebih kalau dapat skodeng para gadis kolej yang berbadan gebu dan keputihan. O yeah !

Gadis india berbadan gebu ?

No komen.

Memandangkan gua stay apartment yang paling atas, jadi kebarangkalian untuk melihat kesemua aktiviti para gadis kolej di seberang begitu jelas. Tengok rezeki jugaklah kekadang TERskodeng gadis gadis buat senaman, yoga, menari dan paling umpphhh ! kalau diorang tengah salin tuala nak pergi mandi. Ohhh sumpah gua cakap itu paling nikmat.

Tapi kalau TERushar gadis India salin tuala macam mane ?

No komen.

Disebabkan perkara ini, gua dengan memember akan terpacak dekat tingkap menjelang maghrib (time nie setan banyak.. patutlah pon..) . Semata-mata untuk melakukan aktiviti suci murni ini. Orang kata kalau dah rezeki nak buat macam mane kan ? Gua setuju sangat dengan statement tue. Tapi entah macam mane hari tue tengah kami skodeng si gadis sedang bersalin baju tiba tiba sekumpulan macha (bukan Macham Iz) dekat bawah (berhampiran tandas) sedang memandang kami. Ada dalam 4 orang macam tue. Tahukan nombor 4 macam mane dan berapa ? Atau nak gua ajar ?

ek : satu
do: dua
tin: tiga
chal: empat
panch: lima


So dekat situ ada chal orang macha sedang merenung kearah kami. Dapat tak apa yang gua cuba nak sampaikan ?

Tetiba gua rasa style pulak tulis tamil nie. Hmmmm. *pembetulan : actually itu nombor bahasa Hindustan

Okay berbalik pada cerita.

Seperti biasa kami berlagak cool. Bunyi siulan dan nyanyian sudah biasa akan didengari untuk cover dari kena penerajang dari team-team macha. Dan gua rasa gua tak dapat lagi discover kebolehan gua nie. Korang ada cara lain tak yang lebih effisien ? Cuba bincangkan..



Hero Tamil Idola gua, Rajnikanth !

61 ulasan:

.: lalala :. berkata...

aisehmen. nmpaknye lu yg kene ubah hobi beb. bhahaha

tykaa berkata...

haa tu laa . suke sangat skodengg >.< haha

Amira Naddia berkata...

weh..statement "kalau da rezeki nk wat camne" tak boleh belah
da kamu mngahadap tggu dorg tukar baju itu bkn kebetulan

aku nk gtau mak ko!

cik 18 berkata...

haha...kelakar la lu nehh...len kal lu kene blaja cara nak cover dari gua..

K2r~90 berkata...

versetyle gok ko neh

antudegil berkata...

lu racist bai. PERKASA tak suka racist. NGO india pun tak suka racist. Tgk apa jadi dengan novel intelok? Lain kali lu tapau tgk semua jenis bangsa. baru 1malaysia.

Entri Terkini : Parody Berkenaan Sambutan Valentine Day

Uchi kay-f @hmad berkata...

sek bek x lebam biji mata wey!

Encik Tikus berkata...

lalala,

cuba hobi baru nie doe, tak menyesal wa cakap..

tykaa,

mahu join ka ? jom laaa

amira,

ceh~ mak gua kata lu cantek.. macam mane nie ?

cik 18,

ceh cakap jea kau pun pernah kantoi ? aiyokk..

K90,

haha *speechless*

antudegil,

okeylah lepas nie lu pulak jadi penulis jemputan dekat blog gua nie.. amacam ?

SyedGraphiX berkata...

ahahaha. style ke? XD

cik ciput berkata...

amboi2 encik tikus, suka skodeng eh?haha..apesal x beli teropong je?haha

NOOR FATIN berkata...

lain kali jangan tengok! pejam mata! hahah

Cikin berkata...

aktiviti yg sgt mulia pd waktu maghrib . keep it up (:

cintahati berkata...

berfaedah betul hobi tu bro...
terasa macam nak baling2 kasut je kat ko..

TSYA'Z (~_^) berkata...

dont u guys have any other things to do?? hahaha...

and why, bila India salin baju, no komen?? haha....

syamimi fatin berkata...

waa, malunya yg diskodeng tu

lassiegewdix berkata...

kamu ni !
macha pun nak skodeng ka ??

Encik Tikus berkata...

syed : haha, entah nenek kata style.. style lah kot..

cik ciput : duit ptptn dah habis laa...

noor fatin : ehh tak boleh orang kata itu rezeki !

cikin : yeah ! thanks a lot doe ! =D

cintahati : jgn lupa baleng kasut supra okey ?

tsya'z : sebab mereka (gadis india) ada cahaya.. sakit mata memandang nyewww.

syamimi : hehe *keningkening

lassie : macha tue yang skodeng aku doee.. sogan eden..

syahira ariff berkata...

aku boleh bayangla
msti hero tamil tu berkangkang n angkat kain blakang dia bawak ke depan
sambil buat simbol fuck you
betul tak aku teka?
or dia wat amaran tok join skaki skodeng gadis india?

Namaku Asumira berkata...

i am sivaji the boss whahaha

Missy berkata...

serius lawak! ;))

Encik Tikus berkata...

syahira ariff : *peringatan, aku tidak gemar menyekodeng gadis india.. tak tahu kenapa..

namaku asumira : aku suka babak dia baling syiling tue, LMAO..

missy : yehaa, thanks nak cium bolee ?

Iyka Ramly berkata...

Gua nak comment, tapi gua tak tau nak comment kat mana ? okay sini boleh. berbalas kepada tadi EHEM EHEM :D

dylli berkata...

padayappa! :D

mai sini FB encik tikus. ;)

DuniakuAbstrak berkata...

ni dah kena bantai dgn geng tamiL beLum ni? kah3

siti fatimah berkata...

umah kau nampak blok pompuan eh ? bukan nampak cAFE JE? hahaha

Encik Tikus berkata...

iyka : aiceh~ gua malu nieeee

dylli : hehe, *keningkening

Dunia abstrak : sempat nyorok doe, alhamdulillah laaa..

fatimah : nampak sampai blog J kot.. kalau tak percaya nanti datang apartment gua..

lea berkata...

eh eh pandai ko ckp tamil..

Catherine- berkata...

sambil baca ni, sy tgh dgr lgu cinta kristal.pehh...style~ ;)

LadyRye berkata...

sayang, ek do tin tu dalam basa hindi bukan tamil!

hang jangan weih! hindi dengan tamil gila beza..

aku terasa kot guna perkataan hindi dekat tamil!

|arieza| berkata...

hahah skodeng je keje!

Encik Tikus berkata...

lea : tulis pandai laaa cakap tak pandai..

catherine : o yeah ? boleh feel kea ?

LadyRye : ohh tidak.. sorry kepada peminat peminat hindustan yang membaca.. Nehi nehi !

Berto berkata...

erkkkk, itu nightmare bg gua tu kalau terusha

kahirie berkata...

gua penah skodeng kucing berak...tapi kantoi...

Encik Tikus berkata...

Berto : hmmm tahu tapeee, gua dah dapat bayangkan bola dia tue

kahirie : cehhh lu tak power !

NabiLLa NaSir berkata...

Bab2 tambah dosa encik tikus mmg suke. euwwww suke skodeng.Tak berani nak dekat. Hahahaha. :D

mahirahnazlim berkata...

pariyaafakkk ! haha hobi lu terbaek derr . rezeki saje haha

An-Nur Sofiyya berkata...

nty aq bincang ngn mak aq cmne nk discOver kebolehan kO tu...(x snOnOh..=.=' )..haha

syafiqah ezam shah berkata...

Amboi amboi.kemain dia.kahkahkah

d.e.e.n.a.YAYA berkata...

semuga ubah hobi yang amat murni itu...hukhuk

zatil berkata...

nakal ouh encik tikus neyh.aiishhh

Encik Tikus berkata...

nabilla : jgn lah macam tue, wa okey saje meyh =) *ayat pancing

mahirahnazlim : pariyafakk ? woah ayat baru nie..

sofiya : dah dapat answer calling calling okey ?

piqa : amboi tiru ayat nampak ?

YAYA : dah jadi hobi doe, macam mane nie ?

zatil : awww thanks for the compliment (pujiAN) :8

mie berkata...

mau juga gue folow hobi ni..
hhehehee

alexa yussida berkata...

racist!muahaha:P

tak ckup pro lagi la tikus skodeng org..sila asah skill lagi ye..kalo tak,tak dapat keju..erk

btw,salam maulidur rasul..

alexa yussida berkata...

eh..dah follow twitter hang..tweet tweet..

Encik Tikus berkata...

yeah dah follow jugak.. tweet tweet =)

ARC™ berkata...

haha buduh. haruslah kene belasah kalau dah kejenye mengintai

crayon berkata...

tweet tweet.. aku pernah terpegun melihat seorang gadis india yang tinggi lampai ibarat model artis hollywood dekat RnR highway utara selatan

Encik Tikus berkata...

ARC : itu kalau kantoi lah kan.. tapi itu hari aku bernaseb baek. mungkin sebab rumah aku tinggi sangat letih dia nak naik ..

Crayon : hmmm india kacuk maybe cun lah.. kalau india sejati maybe not.. (tamil)

kay_are berkata...

ending pe jadi?? ni wat suspen ni

Encik Tikus berkata...

kay_are : nanti kalau aku cite kompem kau muntah doe..

ReEnApPLe berkata...

bayangkan encik tikus pom diskodeng jugak tika menyalin baju... hak3

Encik Psychopath berkata...

awek india gebu T__T

touya berkata...

owrrrr jadi ko arrr yang skodeng aku selama nie ?

Alexandriana Alia berkata...

Ouchhh!

lol....

Sesumpah berkata...

amboi nyahh. nak yang gebu je ke?


hahaha

Eazy Izzuddin berkata...

oh yeah...
byk gadis ko bole skodeng kat unisel
alalala
:P

p/s:
Sesi Terjah SB

encHIx laNDax berkata...

heee..aku slalu wat mende ni! =P

tapi aku guna teropong,lagi clear doh!teropong,dok celah langsir!kompom A!

Ayun Ayunar berkata...

hahahahaha skodeng pon kne ade teknik brader :p

Mimie berkata...

klaka siot

oh farah berkata...

haha. mcm racist sangat lu ni. :D

kechixx berkata...

habislah kalau gadis india baca entry ko..hahaha..