Ahad, 13 Mac 2011

2 TANJUNG



2 Tanjung tahun 2000. Kelas pertama dan semua pelajar kelas nie tip top. Gua yang asyik dapat keputusan around 83 peratus pun dapat nombor 20 dan keatas. Kalau tak silap budak pandai yang gua ingat dekat kelas nie namanya Hanis. Seorang perempuan. Pernah tinggal dekat oberseas. Asyik dapat nombor 1 jea dalam kelas. Peratus pulak tak pernah kurang dari 89 peratus. Gila babi pandai. Macam cilake.

Ohh yea dalam gambar nie ada gandingan gua sama Ayu yang gua cerita tempoh hari. Cuba cari mane satu gua dan yang mane satu Ayu. Hint : Gua pakai songkok time nie. Ayu pulak free hair. Nak tahu ciri-ciri gadis bernama Ayu tue lu orang boleh pergi dekat entri gua yang ini RETRO GADIS BERNAMA AYU.

Sumber : Gambar yang telah di tagged ke Facebook gua.

P/s : kalau tak clear pic tue kawan kawan boleh tekan Ctrl + . Ohh actually gua baru jea letak button like and share di Facebook atas saranan member kemetot gua Milimilo. Tutorial dari belog senior gua yang gojes moles Liyana Lunia. Bagi tepukan kepada mereka semua. *tepuk tangan*

28 ulasan:

iza zaty berkata...

pehhh. xdpt cam lah ayu yg mane satuu. haha.

dylli berkata...

papan TAHUN 2/2000 tu,
memang gedabak punya besaq lah.
HAHAHAHHAA..

Nurfarihanim berkata...

aku dah tawu mana ayu tu. position dia dekat belakang ckgu pakai tudung purple kan. haaa. free hair

Catherine- berkata...

hahahaaa


comel

;p~

d_LA berkata...

ayunye nama kelas ko..nama bunga gitu

iTz Ash berkata...

Uih , 83 pun n0 20 ? pndai eeh kau En Tikus C:

cik ciput berkata...

ecece comeynya..haha..ala x cam la yg mana satu..

Naddia berkata...

ok. gua br pasan lu da pasang fb like button. weh..npe skrg tak pkai songkok lg?
AWAK YANG MANIS

Encik Tikus berkata...

zaty : cuba la lagi gua dah bagi hint tue

dylli : papan tue memang dah jadi trademark dekat sekolah rendah tue..

fariha : salah gilaaa woi.. grrr

catheriine : yeap memember semua comel belaka esp ayu..

d_La : haha tak tahu lah gua nak komen ape.. #sweet

Ash : dolu dolu jea pandai.. dah besar pandai aku dah makin kurang..

cik ciput : kan ? cari lagi hint dah bagi tueee..

Naddia : gua mention baaru nakk perasan.. hurmm pakai jugakk tapi time raya..

GadisTerbilang berkata...

muke ko ade jgk la gaye cegu ko yg pkai baju itam tu

Nur Hanna Syazana berkata...

wah ! rindu jugak kat zaman sekolah rendh nie.. laki pmpuan layan je.. da besar x pulak mcm tu.. hehehe !
datang la ke blog saya.. frst time ade blog nie..

milimilo berkata...

aku dah ctrl+ sampai kabur tak nampak apa dh pun tak dapat detect mana muka kau.heeee

six.september berkata...

hang tau? zaman sekolah menengah dulu aku selalu mengorat budak laki pakai songkok. sampaikan bawak ke zaman unibesiti. ce try pakai songkok kalau nak kena mengorat. kahkahkah

NOOR FATIN berkata...

tercari2 yang mana satu ko.. hehe

*cimOt* berkata...

sekolah rendah zaman kesunyian aku..aku org pling senyap..tp skrg depa siap cop aku org plg kuat gelak..hahaha(gelak besar)kontra giler..

teyhah berkata...

setai ah nama klas huhu

ARC™ berkata...

liyana lunia

DuniakuAbstrak berkata...

kecik-kecik muka sememeh je..

hahahaha

alexa yussida berkata...

ayu yg freehair.haah sorg je kan yg freehair dlm pic tuh..pandai2..:p

Nadia berkata...

Hahah banyak sangatttt budak free hair kat situ. Kang nak teka yg tengah tengah tu mcm tak je. Hahaha. Eh btw nak tanya camne nak tuka yg comment u tulis _ penebar roti canai tu???

Encik Tikus berkata...

GT : hahaha menda ahh wei..

Hanna Syazana : gua dah tengok blog lu... nice..

milimilo : nak lebih jelas peergi dekat fb aku... hoho

six.september : heh.. hampeh..

NOOR FATIN : cari cepat.. cari... *suara garau*

cimot : teringin nak tengok kau gelak depan aku..

teyhah : thanks a lot..

ARC : cam cilake..

Dunia Abstrak : yea kau pun sama kan ? aku tahuuu..

alexa : sorang ? hahaha..

Nadia : bukan INdia....

Lilyel berkata...

Hai, Salam.
Saya tengah buat survey pasal blogging untuk thesis saya. So, kalau berkenan sudilah isi questionnaire di bawah ini. Thank you so much 

https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&pli=1&formkey=dGlZbzRKVmtxWWhPOWt3c0hIdzF5T0E6MQ#gid=0

Salam,
Lily

Ungu berkata...

aku dah baca RETRO GADIS BERNAMA AYU.

Dan nama aku Hanis. -.-

Aku suka cinta masa kecil.
Sangat jujur dan murni. Tiada nafsu.

nurayunni berkata...

zman bdk2 dh cute gile..

Berto berkata...

HANIS??

hanis zalikha?? x mungkin..

Pyka Rahmat berkata...

fuyo dia sorang pakai songkok fuyo fuyo. fuhhhhhhhyoooooooo :O

Sesumpah berkata...

alologhh. hahaha.

btw trimas baru perasan :D

ENCIK TIKUS berkata...

Lilyel : sudah =)

Ungu : part nafsu tue gua seutuju..

nurayunni : sekarang ??

berto : tak mungkin hanis zalikha..

pyka rahmat : fuyoo kan ? fuyoo

sesumpah : yeap lesung pipit kau comel doe.. hihihi