Isnin, Mac 28

ABAH OH ABAH

Seperti biasa gua akan bangun pagi. Dan selalunya gua bangun around 11 a.m cenggitu. Jangan tanya kenapa, sebab lu orang takkan paham perasaan manusia yang mengalami insomnia peringkat ke-6. Heh. Gua lekas ke bilik air untuk sesi pembersihan diri dan kali nie buih sabun shurah dengan susu kambing milik gua dah habis. Terpaksa dalam keadaan bogel gua berlari-lari anak pergi ke bilik air utama untuk mengambil sabun badan. Cilake.

Usai menggosok dan membasuh apa apa yang patut, gua pergi ruangan ke-3 untuk memilih pakaian pada hari tue. Baju t-shirt putih dan seluar tracksuits nike menjadi pilihan gua. Segera gua pergi ruangan ke-2, open laptop dan surf tenet. Selain surfing tenet gua juga gemar bermain sukan air dan menyanyi. Seingat gua masa tahun 2000 cenggitu gua pernah masuk pertandingan karaoke tapi kalah. Semenjak tue gua tak pernah menyanyi di khalayak ramai. Frust katanya.

Gua klik icon google chrome, antara ejen carian kegemaran selain firefox dan IE. Selang beberapa saat keluar image yang mencurigakan gua..




Unable to connect to the internet ?? Ehh ??

Bersambung...

22 ulasan:

O'gosh berkata...

cis...ngah sedap2 baca ni..

Naddia berkata...

adeh..nk smbung2 nape weh?

bgun kul 11...aku mngon kul 12. kite geng weh
tp subuh tetap kul 6

...:i'm exxa haniza:.... berkata...

ada kene mengena ke title ngan post . .encek tikus neh,,hahaha

Nazim Nasri berkata...

unable to connect ye?
tapi cemana leh update blog? -,-

melle amir berkata...

ceh macam misteri pula

Biela Sapine berkata...

Haa, selalu jugak macam tu

eiffel berkata...

-.-" ley lak men sambung2

d_LA berkata...

adeh..leh pulak bersambung...hahaha..

NAJ HEBAT berkata...

roti canai satu tambiii!

em.. encik guna sabun kambing syurah ye..

mesti kulit enche licin semerbak batu kerikil..


mahu sentuh boleh?

aumm~

ok. tata.

gua dah lama tak datang sini.

tersombong fulaks. maaf yo.

dylli berkata...

apakah?
pendeknya?
biaq betoi?????

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

gua punya internet pun begitu hujung hujung bulan ni..gua guna berukbend

anakmajed berkata...

LOL ! hahaha

btw, org melaka kate gebang tu heboh. entah laa. nt gua google translate ok. =)

Ismet Ulam Raja berkata...

cilakak! Baru saya tau perasaan orang baca cerita sambung-sambung macam mana. Haha

DuniakuAbstrak berkata...

hangin betul aku spesis entri bersambung2 ni

gadis oren berkata...

ek eley, potong stim betoi la ang nehh . hohoho

Encik Psychopath berkata...

cuba mewujudkan unsur suspen ? celaka. malas bukak da.

fitri berkata...

laaa. ada pulak sequel nye ye.

Eazy Izzuddin berkata...

line tenet kena potong tu
:P

hiro berkata...

fukimak punya entri..baru nak stim

Ungu berkata...

kau ingat ini cite NUR KASIH, kau nak sambung-sambung?

ENCIK TIKUS berkata...

lek ahh tetiap hari ada channel nie, jangan risau

alexa yussida berkata...

hmphh sib baik br baca..leh cntinue terus..keke:p