Rabu, 23 Mac 2011

HARI YANG BEST GILEWW

Susah jugak bila nak kentut pun orang tanya gua suruh tunjukkan tutorial. Nak kata expert bab kentut mengentut nie takdelah sampai boleh keluar bau wangi. Kalau suruh ajar cemane nak kentut tanpa bunyi bolehlah jugak. Part tue seriously gua expert. Dan gua bersyukur tuhan anugerahkan kebolehan tue dekat gua.

Bahagian dua.

Sebelum tue papehal follow twitter gua dulu. (klik sini)

Okey sambung cerita.

Ini cerita berlaku sabtu itu hari. Destinasi yang ingin dituju mestilah Sunway Pyramid (SP). Orang macam kami nie manelah ada duit sangat nak lepak Paviliion bagai. Makan pun kais pagi makan pagi kais petang makan petang. Ehh betulkan peribahasa gua nie ? Lame dah tinggalkan subjek Bahasa Melayu nie. Entah sihat idok Cikgu Kamariah aku tue...

Sebelum hari kejadian, malam tue gua dapat dua invitation daripada member gua. Satu daripada team ST lagi satu dengan bebudak kolej gua. Yang lepak dengan bebudak kolej gua tue memang dah cadang dari awal. Tapi malam tue member ST gua call suruh turun padang. Nasib baiklah tempatnya sama SP so takdelah gua kisah sangat nanti boleh jumpa dekat sana.

Esok macam biasa pukul 10 lebih gua dah gerak Seksyen 7 tempat kitorang berkumpul. Sebenarnya gua gerak dengan member ST memandangkan mereka semua stay dekat Shah Alam. Yeap memember ST gua semua loaded loaded tapi gua tak. Gua nie ape ade... kereta pun kena mintak  permission bapak nak bawak. So sampai jea sana tiba tiba member ST call tak jadi gerak. Memang pesen member nak kena hentak kepala nak buat cemane kan. Gua redha jea laaa cancel... Cilake...

Dan dan lepas habis call tue tetiba hujan renyai renyai. bukanlah taknak bersyukur dengan rahmat tuhan tapi kalau sebelum gerak ke Seksyen 7 tue kau dah kena hon 2 kali, langgar sisi tembok dekat traffic light sekali sampai calar bawah kereta (naseblah tak teruk) dan hampir hampir nak langgar kereta orang, tak macam celake kea tue ?

Gua hirup nafas seketika. Gua pegang tangan member sebelah erat erat nak tenteramkan hati. Dah habis tenang tue gua bukak mata nampak member sebelah jeling jeling gua. Sementelah tue gua jelaskan gua bukan gay cuma sekadar nak ambil feel untuk tenteramkan hati. Alhamdulillah dia faham. Jadi gua decided gerak library Shah Alam sementara nak tunggu member kolej gua bersiap. Then time driving entah macam mane kereta gua buat hal.. gua masuk gear 1 kereta terhenjut-henjut lepas tue keluar bunyi "creeekk.. crekkk..." dan sekali lagi gua kena hon dengan kereta belakang... gua cepat cepat bagi signal ke kiri untuk berhenti...

tikussss... kan aku dah ajar kau lain kali lepas masuk gear kau kena turunkan handbrake tueee... turunkan handbrake... takkan dah tak ingat ? haaaaaaaaah ??

Pfftttttt (=,=")

30 ulasan:

melle amir berkata...

apesal nama cikgu bm aku pun cikgu kamariah, whoa

miss no name berkata...

tak turunkan handbrake??
haha, nak gelak guling guling rasa!!

anakmajed berkata...

kahkah. meh amek lesen dgn aku. haha

Encik Psychopath berkata...

twitter aku : Encikpsychopath

lain kali datang shah alam jangan lupa singgah seksyen 24. rumah aku.

dylli berkata...

handbreak?
HAHAHAHAHA..
selalu dah kena. T_T

zarifahmr berkata...

hahahahahahahahahahaha

gelak untuk diri sendiri sebab selalu senasib macam kau T_T

ENCIK TIKUS berkata...

melle amir : ehh sama ehh ? *mehsep*

miss no name : tak baek gelakkan orang tahu ?

anakmajed : ehh gua dah ada lesen lewww..

Encik Psychopath : amboi ??

dylli : bagus kita senasib.. *septangan*

zarifahmr : ish3 kesian kau kan..

ReeNAppLe berkata...

hahahaha... ada ka paotot... takpe budak bari belajar katakan.. kua3

DuniakuAbstrak berkata...

baik kau bawak kereta tu menuju terus masuk ke daLam Longkang

Pyka Rahmat berkata...

ayah saya kerja dekat sirim shah alam. dekat tak? depan wetworld je.

tibatiba *kbai

Cik Akma berkata...

oleh kerana aku tak reti drive so i have no idea psl handbrake semua tu tapi aku bngga sebab ko berjaya pgg tgn kwn kau. pgg tgn kwn same jenis tak semestinye gay. sekian ;p

Ain Atika Zailani (PAL) berkata...

wahhh jalan jalan kat shah alam ke...tak ajak !!!!!!!!!!!

ENCIK TIKUS berkata...

ReeNAppLe : amboi sampaii typo hahh..

DuniakuAbstrak : ehh tak boleh itu kereta pinjam..

Pyka Rahmat : ohh seksyen 2 right ? bagus nanti boleh sembang sambil minum koppi..

Cik Akma : yea aku setuju gileww dengan kau cik akma..

Ain Atika Zailani : eleh, nak kea dia ? oraite lain kali gua hallo2..

Naddia berkata...

sweetnye lelaki pegang tgn lelaki..

nuyuin berkata...

encik tikus dah xcomel..hahahax.!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

kalau kamriah nama gilamor dia mis k

WZulhilmi berkata...

= ="

ENCIK TIKUS berkata...

Naddia : thanks =)

nuyuin : ehh yekea ? *sigh*

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o : itu kamriah.. ini kamariah der..

WZulhilmi : :B

Naddia berkata...

header baru!

YobSumo berkata...

epic failure!

misz molecule berkata...

aikss??


budak uitm shah alam ke??


even tak masuk library shah alam tu..


at least gerak jugak kat sane.huhuhu..


xmcm guwa. jahil xpernah pergi.hahaha


len kali ingat..
start enjin..



tekan minyak kuat2..hahaha

Dda Ly berkata...

hahaha adoii silly mistake lah kot ye? akdang saye pon gitu..:P *shhh jgn bgtau hubby saye..nnt die bebel..:P*

meh ke rumah..
~hampir kehilangan kerana kelalaian~
keep in touch ye..♥♥♥

hentakbelipat berkata...

semoga lu dapat tahu handbreak adalah alat untuk memberhentika kereta dan bukan mcm wiper dia punya tugas

ENCIK TIKUS berkata...

Naddia : kelakar gila kau baru perasan..

yobsumo : kan ? kesian gilewwwwwww..

misz molecule : aku bukan budak uitm shah alam laaa... tak kaya macam kau.. aish..

Dda Ly : akdang ?? okey tak beritahu.. pomis..

hentakbelipat : memberhentika ? yeap terima kasih untuk nasihat itu broo..

alexa yussida berkata...

=.='

takkan naik keta ngn tikus..haha macam la tikus nk tumpangkan kan kan

Husna Lana berkata...

penah jugak terlupa turunkan handbrake. haha berat semacam je nak drive masa tu ;p

Bella Ayub berkata...

kah kah kah.. boleh tahan la ko ni farithhh

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

lu date ngan 0rg lain. JELESHHHHHHH

Eazy Izzuddin berkata...

hahahaa....
praktis2 :p

ENCIK TIKUS berkata...

alexa yussida : hahah, tak payah takut.. saya pemandu berhemah..

husna lana : tapi tak boleh buat selalu nanti ada part yang rosak..

bella ayub : pe dia ? haish pelik semacam komen kau nie..

miss lolly : jeles lettew..

Eazy Izzudin : hoi.. pic bila nak upload ?