Sabtu, 5 Mac 2011

MACHA SWEET

Sebelum tue gua nak warning awal-awal supaya pembaca blog gua takkan ada perasaan geli bila baca isi seterusnya. Dan mintak kepada semua pembaca open-minded, kang jangan cakap gua racist ! Kalau tak gua potong tote lu.. Kalau yang takde tue.. Hurmmm.. gua potong dada lu.. *keningkening

**********

Itu hari gua dalam perjalanan pulang ke rumah pada hujung minggu. Yeah bagi sesiapa yang sekolej dengan gua, depa dapat rasa macam mane 'bestnya' (tangan di dada mata ke atas) duduk dekat sana. So di sebabkan gua nie takde lah orang berada sangat, gua pun guna jea kenderaan awam yang telah di sediakan. Tahukan rupa bas mcam mane ?



credit to abam google

Dan seperti biasa bila kawan kawan naek bas kompem ada konduktor kan ? Yang tak tahu malu kutip duit orang tue.. Dan pada itu hari masa gua naek bas Selangor, gua perasan ada konduktor baru yang di lantik dan semestinya dia adalah Macha (bukan adik beradik Rajnikanth) . Sekali imbas gua tengok.. orangnya good looking.. badan taff.. rambut belah tengah macam Shah Rukh Khan.. tapi bezanya kulit dia memang betul betul orang tamil punya.. Pure gua cakap sama lu..





So gua sebagai lelaki tengok pun agak cair.. Jadi dekat situ gua dah boleh agak dia nie mesti mesra pengguna. Dan ternyata anggapan gua betul ! Bila time dia pau duit dekat orang macam kami nie, dia pasti tersenyum ! And you know what ? Senyuman dia tue gua dapat rasa deep sangat sampai macam nak hug.. Ohh honey :')

Hurm.. dua tiga kali jugak lah gua dapat naek bas sama sama dengan dia. Dan gua selalu port tempat paling belakang. Yea laaa nak jadi orang paling last dia pau duit dekat orang macam kami nie kan ? Selain tue gua pun dapat lah ushar dia buat senyum kambing dia tue dari jauh. Kalau lah kawan kawan ada dengan gua masa tue kompem lu orang dapat rasa ape yang gua rasa. #sweet

Dan tak silap gua masuk yang nie dah 4 kali kot gua naek bas konduktor tempek muka dia. Orang kata kalau terserempak lebih 3 kali itu namanya jodoh ? Entahlah gua hanya pasrah dan serah hal nie dekat ATAS jeaa.. Tapi itulah ape yang terjadi masa tue gua tetap tak boleh lupa.. Dan gua anggap itu hanya respon bila melihatkan jejaka yang ganteng..

Jadi nak di jadikan cerita bila mana jea macha sweet tue sampai dekat gua nak kutip duit. Tiba tiba si macha tue kenyit mata dekat gua ! kenyit mata yea bukan kelip mata.. Lepas tue dia boleh bantai bagi senyuman manis lagi dekat gua.. Then dia goyang goyangkan kepala dia macam dalam cerita Hindustan tue.. Dalam hati gua rasa "arghh celake ini macha apehal dia kenyit mata senyum senyum nie.." Dalam hati doa jugak moga gua tak jadi lauk si macha sweet tue.. Yea laa bayangkanlah bila dia dah goyangkan kepala dia tue gua dapat rasa  dia nak jadikan gua lauk pada itu hari... Dan alhamdulillah gua selamat sampai ke rumah hari tue.. Alhamdulillah.. (tangan tadah syukur) Perghhh..

Tapi gua nak tanya kawan kawan lah.. Kalaulah terjadi lagi hal sebegitu dekat gua lepas nie.. Patut kea gua kenyit mata lepas tue bagi senyuman kambing balek dekat dia ?

(Tangan di dada mata ke atas)


Ewwwwww ?

36 ulasan:

Puteri Iqa Izyan berkata...

hahahahahahaha....

sangat super duper geli..

abamtikus dingurat oleh abamacha :P

LadyRye berkata...

coba try bagi hint dengan menonggek bontot sikit saja..

tengok respon dia!

wahahahaha!

dylli berkata...

HAAHAHAHHAA..
ada peminat luar negara youuuuuuuuu... :D

Nur Nadzirah berkata...

haha~
bahaya betol..
bg la keju at dye..
cnfrm tak senyum dh.. huhu~

...:i'm exxa haniza:.... berkata...

hahahaha...gilewww

syazberry berkata...

kalau lu xmalu, kenyi jelah mata lu tuhhh. agagagaggaga~

nnti boley dpt naik free doeeee.

syaz malas nak log in. ;p

siti fatimah berkata...

HA HA :)

.: lalala :. berkata...

good job. btw, neh real ke tak? tehee

Encik Tikus berkata...

awwwwwww #sweet

- mrs koroe - berkata...

abamtikus hot sgt smpai kena ngorat.

woott woottt .

DuniakuAbstrak berkata...

ceLaka betuL dia punya sweet

*cimOt* berkata...

sho shuwitttt la youu...awwwwwww

puteri azny berkata...

giler geli kentang! haha

reply kat macha tu flying kiss

Sharinginfoz berkata...

alamak ada yang kenyit mata...

lea berkata...

hahahaha....jaga2...
si macha tu dh tergoda ngan ko

Aten berkata...

gaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyy hahaha

orange.shaker berkata...

bukan ko yang mulakan dulu ye..?babtu die wat camtu kat ko..hihihhi

WZulhilmi berkata...

maybe dia ada problem dgn kelopak mata dia kut.. redho aje lah en tikus klu dh jodoh nk buat mcm mana. WAKAKAKAKAKAH~~

Encik Tikus berkata...

ewwww ?

Encik Psychopath berkata...

elok macha tu tenyeh ko kat dada dye.

Pyka Rahmat berkata...

phewit dia nak rasa juga diri dia handsome, tu yang kenyit kenyit mata tu. aum haha

Encik Tikus berkata...

encik : amboi kemain kau.. LOL

Pyka : mestilaaaa #guahensem

d.e.e.n.a.YAYA berkata...

oemji...aq tataw nak ckp pe bile bce entry nie....ase nak tekuaq usus...

cik amar berkata...

hahahaha lu kena ngorat dengan macha sweet ke bro ??

NabiLLa NaSir berkata...

euwwwwww! gay!! hahahaha

syaftome berkata...

hahaha...
sengal lah... :)

d_LA berkata...

aku hrp dia bc entry ni..mahu terharu 88hari ko siap wat entry psl dia lg..siap puji rmbut cam sahrukang lak tu..

kechixx berkata...

hahahahaha...kelakaw..rasanya macha sweet tu dah berkenan sangat ngan encik tikus..macha tu di ibarat kucim kelaparan tikus..hehehhe..;)

lu patut bagi macha tu sekuntum bunga kemboja..hahahah..;p

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

agagagagagaggagaggagagagag

maCy berkata...

cup.

kiss untuk gadis blogger.
flying kiss untuk jejaka blogger.

rindu kamu, kamu dan kamu.
teruskan usaha di arena ini.
maCy hilang tapi ada.

*salam sayang dari maCy*

:)

tomato berkata...

hahahah ! tak mo la.. huhuh

Naddia berkata...

ko tak baek ooo..die friendly tuh..
ko spatotnye pelok die tnde terime kaseh
ko tua, aku muda..so?

alexa yussida berkata...

kehkehkeh..alolololo comell sgt la encik tikus ni kan..sampai sejenis pon nak ushar:P

Encik Tikus berkata...

haahahaha, macha tue tak main blog aaa

Encik Tikus berkata...

maCY ?

cimut munniey :) berkata...

cinta tak kenal jantina KAH KAH!