Rabu, April 27

Bukan semua kehidupan indah belaka,

Kadang kadang hidup kau best gila,

Kadang kadang hidup kau macam bangsat gila,

Kadang kadang bila kau berada di tempat tinggi,

Di mana tahap sampai kau di sanjung orang tanpa kau minta,

Kau gembira,

Bangga,

Kadang kadang ada satu masa di sebabkan satu kesilapan,

Kau di cemuh,

Kau di baling baling,

Kau di hina,

Sama seperti seekor anjing,

Jijik,

Kotor,

Busuk.


Tempat biasa


00:25


Aku nak berehat. Penat

25 ulasan:

budak awam berkata...

mendalam~

DuniakuAbstrak berkata...

ok

dylli berkata...

ini entri emo ka hapa?

huhu..
what happen to your blog title+header?

ReenAppLe berkata...

relax... jgn sedey3 ek...

ReenAppLe berkata...

relax... jgn sedey3 ek...

Mehmed Nouri berkata...

ape kehe nye yob..ate..kenapa bergelap je nih?

Encik Psychopath berkata...

semakin puitis abg.

...:i'm ezza haniza:.... berkata...

kau bukan aku insaf !
tikus yang berpedoman!

DuniakuAbstrak berkata...

orait

Noor Aqillah Majid =) berkata...

makan dalam!

Askrie Hishamuddin berkata...

what's wrong bro!

chill la bro XD

& what happen to you blog??

mana encik tikus yang aku knl dulu? a happy go lucky person?

please give me old Mohd Farith!

regards : http://himynameisasri.blogspot.com/

pemuzik jalanan berkata...

Err kau? Apa cerita nih.
Mana cik tikus geli geli?

Chiil der :)

Berto berkata...

aku baru nak bookmark blog ko ni, dah berehat pulak?

atehmok :)) berkata...

hidup hidup

orange.shaker berkata...

hei...dont forget to switch on again..chill=)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

yes. riteeeeeeeeeeeee !!

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

yes. riteeeeeeeeeeeee !!

Fyqa berkata...

cantek. makan dalam abes

miss senyum berkata...

hidup kan memang la mcm ni hihi

Eyka berkata...

saboo jex laaaaaaaaaaa~huhu..T.T

cik tikus sila kembalii..pleasee~

k h a i r i y a h berkata...

sedih?

Pyka Rahmat berkata...

apa cerita blog ni? macam terbengkalai seketika?

ghost writer berkata...

tapi anjing tetap mau serang,tetap mau gigit sapa yang terajang dia..

manusia kalau dah dicemuh hilang arah..cis!terlupa yang dulu keje dia cuma tahu mencemuh orang lain..

tia berkata...

langit tak selalu cerah.

hiro berkata...

taip masa kene limit gamaknya.