Rabu, 13 April 2011

TIADA SPESIFIKASI

Muda memberontak etika yang kononnya akan dipegang sampai ke hari tua.


Okey jangan cepat terpaku dengan ayat di atas. Gua cilok dari video baru Hujan yang baru keluar MTV semalam. Tajuknya Inspektor Remos, korang kenal matluthfi kan ? ada lagu nie dalam setiap video beliau. Ada jugak ura-ura yang gua dengar muka gua ada iras-iras dengan matuthfi. Jadah ape ? celah mana yang sama gua pun tak tahu.


Berbicara mengenai sifat memberontak nie gua ada story nak cerita sama korang..














*********


Pengajaran : Orang muda nie tak boleh nak memberontak sangat, nanti kena pelangkung


*Ini budak ada buat segmenlah, gua cuma promote jea sebab dah terjanji pun. Itulah sape suruh berjanji ? Gua nie dahlah jenis pemalas punya orang. (link)

9 ulasan:

Fahqirra berkata...

jap.. tak faham la..

miss no name berkata...

aku setuju..orang muda takleh nak memberontak sgt...

aku dah berapa kali kena pelangkung dowh..=.='

Amoi berkata...

apa ni?

apa ni?


haha

ReenAppLe berkata...

lagik tak paham entry nie... heheheh

DuniakuAbstrak berkata...

memberontak itu perlu tapi dengan cara berhemah

mengikut mebuta tuli seperti lembu kena cucuk hidung adalah satu tindakan yang bodoh

adrinaqamarina berkata...

betul lah, kalau tengok seimbas memang ada juga la rupa lutfi. hehe

Noor Aqillah Majid =) berkata...

cettt! muke lu iras matluthfi -.- hoho!

maCy berkata...

mberontak. kerana sekatan melampau.

alexa yussida berkata...

>.< org tu mmberontak tak kalo tak mkn keju?