Sabtu, Mei 21

YANG BANGANG DAN OHSEMMMM

Ini cerita 3 hari lepas. Gua telah pon mengadakan satu reunion bersama kawan kawan secondary school. Sudah 7 bulan lebih tidak ketemu memandangkan kami semua rapat rapat belaka. Jadi bayangkanlah bila kami semua berjumpa. Sampai kereta member gua pon kena shoot tahi burung gagak. Mungkin gagak tue jealous dengan pertemuan kami yang begitu klasik. Ohsemmmm. Tapi burung gagak tue tak ohsemmmm.

Seperti kebiasaan kereta gua dipergunakan. Maklumlah mereka semua nie sayang nak keluar kereta. Gua yang berbajetkan kereta kancil berjaya membuat kawan kawan gua semua bergembira pada hari tersebut. Ohsemmmmm. Kereta kancil gua memang ohsemmmm.

Destinasi pertama kami pergi adalah sekolah. Setelah beberapa tahun kami meninggalkan sekolah kami semua datang dengan harapan yang tinggi untuk mengambil sijil sijil yang perlu diambil. Dikesempatan itu, gua juga berjaya melambai sambil tersenyum seperti Justin Bieber kepada semua skandal junior junior gua. Gua tersenyum bila mengenangkan zaman sekolah yang penuh dengan kegemilangan. Gua memang ohsemmmm.

Setelah mencapap muka gua yang comel nie di sekolah selama beberapa jam. Gua dan kawan kawan bergerak ke destinasi kedua iaitu Jusco Bukit Raja untuk menonton wayang. Dan sudah semestinya cerita yang ingin kami nonton ialah Fast Furious 5. Oh sebelum tue gua nak mention ada satu kawan gua accident motor. Dia luka ringan akan tetapi dia telah kehilangan satu giginya di hadapan iaitu gigi kapak. Dia juga memberitahu keyakinan dia telah menurun sebanyak 80%. Muka dia hodoh betei. Tak ohsemmmm langsung.

Okay sambung cerita.

Selepas itu kami semua berjaya menghayati filem Fast Furious 5 dengan sepenuh hati. Gua memberikan rating sebanyak 5 bintang / 5 bintang untuk filem ini. Filem ini memang ohsemmmm. Dan gua tertarik pada si gadis yang bernama Gal Gadot. Gua juga begitu ingat scene di mana Gal Gadot hanya berbikini untuk mendapatkan cap tangan orang jahat Rio iaitu Reyes. Gal Gadot memang ohsemmmmm.

Kami semua begitu gembira pada hari tersebut. Kami semua memang ohsemmmm dan sebagai penghargaan gua habiskan entri ini dengan serangkap pantun.

33 ulasan:

zikeryhassan berkata...

takde pon pantun. tak ohsemmmm. ahaha

Noor Aqillah Majid =) berkata...

ohsemmm entry nie. HAHA

nanad berkata...

oh, pantun yang ohsemm ;D

Abang Zam berkata...

ohseeeem gila pantun kau eh

cik bunbun berkata...

sape yang eksiden weh? tak kecoh pon kat aku? sebab segan gigi ilang ke? haha

...:i'm ezza haniza:.... berkata...

lah.mana pantun nye

Liyana Zahim berkata...

Ohsemm sokmo! Jusco bkt raja? Oh dlu salu p sne berjimba2 dgn kengkwn.. Alaik lambai2 cam justin bibir!!!! Ahakss.. Oh nk komen lg.. Cepat dan Marah 5 mmgla ohsem.. Lau dpt bwk kete camtu lg ohsem! Wakakak..

dylli berkata...

where the hell is the pantun?
tak ohsemmmmmm suda. :P

Pyka Rahmat berkata...

mesti dia ni lupa yang dia tak tulis pantun lagi.

Lieyly ︱ Alia berkata...

HAHA , sungguh ohsemm ! :))

ReEnaPpLe berkata...

pantun??? invisible tul pantun tue... hahaha

ENCIK TIKUS berkata...

zikeryhassan : lupa nak tulis. ohsemmm

aqillah majid : kan ? ohsemmm

nanad : ohsemmmm

abang zam : ohsemmmm

cik bunbun : ishmayr eksident doe, kalau kau tengook muka dia memang ohsemmm

ezza haniza : takde, ohsemm tak ? ohsemmm

liyana zahim : woah novelist komen blog gua. ohsemmmm

dylli : kalau ada lagi laa tak ohsemm.. kamu tak ohsemmm

pyka rahmat : okey kamu hebat. kamu memang ohsemmmm

alia : ohsemmmmmm ;O

reenapple : kau boleh nampak pantun tue ? kau mmang ohsemmm

Sesumpah berkata...

woahh reunion. gua rasa gua lg hensem dari gadot tu haha

teyhah berkata...

justin bieber ohsemmm ka en tikus ohsemm lg ? haha

teyhah berkata...

justin bieber ohsemmm ka en tikus ohsemm lg ? haha

cik ciput berkata...

yencek tikus, fast & furious 5 mmg ohsemmmm!aku pon bgi 5/5 bintang!

vampire's lovex berkata...

hahaha. part gadis berbikini je ko ingt? x de la ohsem sangat... ahahaha..

pantun mana??

kata kila berkata...

celah mana pantun kau haha

ENCIK TIKUS berkata...

sesumpah : lu tak ushar lagi si gadot tue.. cantik gua cakap sama lu..

teyhah : opkos laa en.tikus lagi ohsemmm. ohsemmmm...

cik ciput : fast 5 memang ohsemmmm :O

vampire's : kau tak tengok maybe kau tak berapa nak ohsemmm lagi... kau tak ohsemmm

ENCIK TIKUS berkata...

kata kila : kau nie kila.. lambatlah komen... grrrr

Berto berkata...

Tak pa, gua maafkan kekhilafan lutidak meletakkan pantun yg dijanjikan setelah lu menyebut betapa awesome nya Gal Gadot tu. aumm

ENCIK TIKUS berkata...

berto : hai abam.. gal gadot memang ohsemmm

mardhia yusof berkata...

gal gadot?
she's hotttt!!!
tp..dia israel kan?
hukhuk..
anyway, fast 5 tuh sgt best!
2 kali tgk.

d.e.e.n.a.YAYA berkata...

fast 5 memang ohseemmmmm...best gilerrr...

DuniakuAbstrak berkata...

kalau aku cubit puting kau kira ohsemm jugak

Naddia berkata...

kalo aku try pkai bikini jugak osemsgt ke osemtaik?

ENCIK TIKUS berkata...

mardhia yusof : a'ah dia israel.. tapi dia ohsemmm taw... ohsemmm..

deenayaya : film tue memang ohsemmmm :O

duniakuabstrak : kemain taw nak cubit2 puting.. tak ohsemm langsung..

naddia : tak payahlaaa... kau gemok kot.. nmpak kelakar laaa... tak ohsemmm

Hayati Hamzah berkata...

pantun paling ohsemen skali :-<

melle amir berkata...

cemano nak osem kalau takda pantun

ENCIK TIKUS berkata...

hayati hamzah ? kan ? gua memang ohsemmmm

melle amir : lu nie tak ohsemm laaa.. tak ohseeemmmm ;O

Encik Psychopath berkata...

?

iye2 bertanyekan blogger perempuan yg pandai berpoem.

sebaris pantun pun takde ?

ENCIK TIKUS berkata...

encik psychopath : kau pecah lubang.. pecah lubang bontot kau baru tahu..

Faridzuan berkata...

issskk, jahatlah awak skip tentang kawan awak yang accident tu, tapi giginya yang patah itu memang tak ohsemmm, sian. takde pantun pun? :P