Ahad, Julai 17

COOL ITU COCA COLA

Orang kata kalau gua ada kasut Supra itu cool.

Orang kata kalau gua ada Lomo itu cool.

Orang kata kalau gua ada t-shirt bertulis 'Saya Budak Indie' itu cool.

Orang kata kalau gua buat vlog nyanyi sambil kepit gitar bajet cool itu cool.

Orang kata kalau gua layan gig itu cool.

Orang kata kalau gua pandai bershuffle itu cool.

Orang kata kalau gua pergi class pakai payung warna pink itu cool.

Orang kata kalau gua pakat tiru style rambut korean macam Kim Hyun Joong itu cool.

Masalahnya cool kea kalau solat 5 waktu pun gua tak boleh nak jaga ?

Jadah gua tak kenal sapa Kim Hyun Joong, Yoona kenal lah.

25 ulasan:

i'm ezza haniza berkata...

kahkahh..mcm2 je..

kaizen berkata...

no komen la cmni.... hahaha

Eyka berkata...

ni memng tak leh blah laa! haha:P

Puteri Iqa Izyan berkata...

kim hyung joon pakwe aku ==.

Faraa Eiman's berkata...

sape yoona ? =='

Scya Lollita berkata...

kalau cukup rukun islam tu mmg cool gila :D

Pyka Rahmat berkata...

gua cool gila sebab gua memang cool kbai

Lieyly ︱ Alia berkata...

semayang penting , bila semayang penoh baru lah sngat2 cool !

ciss , yg artis laki xkenai , pompuan kenai..ahaha !

kim heeruul berkata...

sejak bila kenal kim hyun joong..?haha....

plumpy.tootsie berkata...

lu buat rambut pesen ap pun gua sanggup minang lu tikus.

pemuzik jalanan berkata...

Part Kim Hyun Joong tu aku suka.
Annyeong! Haha.

Lain FAILED. Bye.

AISHA INANI berkata...

cool tuh subjektif.

ada gak kata yang solat 5 waktu full itu tak cool.

itu org bangang! kan?

Hayati Hamzah berkata...

uiyo abg brutal layan kim hyun joong :)) gelak kuat kuat.

Eazy Izzuddin berkata...

hahaha...
cool...
xD

ILA HonEyBuNNy berkata...

semuanya cool...haha..

macam mat cool...heheh

vampire's lovex berkata...

semua tu kalau...

berpijak lah di bumi yg nyata.

weed something out berkata...

tambah lagi, kalau ada basikal pun cool.


hahahha. anyway, gua tadak semua benda cool.

anyway lagi, twitter akaun tak close lah. ada ja.

ENCIK TIKUS berkata...

perghh perghhh cikgu key-ell yang setail komen entry gua. perghh perghh

roq berkata...

wahahahahaha......simple tapi mantap

singgah2 la sini plak ye :)

Raden berkata...

jagela solat kamu...jum kawen!

Umie Artoqiemie berkata...

sumpah x cool.
boo org x solat.

May Maisarah berkata...

Padat ringkas dan bergaya.

i like lahhh!!!!

si ngokngek berkata...

hang tak kenal kim-hyun-joog takpa..hang kena kenai lee-min-ho..baru betoi2 cool..hahaha

Syue berkata...

Cool itu Encik Tikus! :D

reenapple berkata...

semua tak cool argh...