Jumaat, Julai 29

HIKAYAT SEKETUL TAHI

Malam tue gua tak dapat tidur nyenyak. Mengiring ke kanan. Mengiring ke kiri. Gua bangun. Pergi ambil wudu' dan menunaikan solat. Solat apa yang gua buat gua pun tak tahu. Selesai solat gua kembali ke kamar tidur. Gua mengiring ke kanan. Mengiring ke kiri. Mengiring ke kanan. Mengiring ke kiri. Lebih 10 kali gua ulang benda yang sama. Masih tidak menjadi. Seraya itu gua menendang pintu bilik sekuat hati. Pintu terbelah menjadi debu-debu yang berterbangan.

"Jimbit.." terpacul dari mulut gua. Tanda gua buat-buat marah.

Gua pergi ke ruang tamu dan ambil telefon bimbit Blackberry kepunyaan gua.

"@nenekparis : nenek saya tak boleh tidurlah. Esok kena kerja, macam mane nie ?" gua tuweet nenek gua di kampung.

"@parisjustinbieberever : kamu pergi tandas, kamu pergi berak puas-puas" tak sampai seminit tuweet gua dibalas nenek.

Gua kerling pada jam dinding. Waktu menunjukkan pada angka 2:03 pagi. Semenjak nenek gua dapat Iphone 4 terbaru yang dilengkapi dengan laman sosial Twitter memang jarang nenek gua tidur awal. Layan peminat katanya. Maklumlah nenek gua kalau dipandang sekali imbas ada iras-iras aktress Malaysia Rozita Che Wan.

"@nenekparis : berak ? Okey nenek. Noted” balas gua kembali.

Gua masuk ke tandas yang dilimpahi dengan cahaya lampu pendaflour. Gua cangkung dan melakukan proses meneran. Walaupun nawaitu untuk berak pada waktu itu tidak ada tapi gua tetap mencuba demi mengambil berkat petua nenek. Sambil gua teran gua ushar sepasang pepatung yang sedang bersenggama.

"Woi apa kau buat tue ?!" gua sergah pepatung itu.

"Dah doggystyle cenggini senggamalah woi !" pepatung betina memarahi gua. Mengacau agaknya.

Gua segera mengambil batang paip dan membuka kepala paip sekuat-kuatnya. Lalu gua tembak pasangan pepatung yang sedang leka bersenggama tadi.

Gedebuk!! Pepatung tadi jatuh tersembam di hadapan gua.

"Fakerlah woi kau.." pepatung jantan memaki gua.

Gua mahu tembak buat kali kedua. Dan keceburrr !! Tahi yang gua cuba teran dari tadi keluar lembut dari lubang bontot gua. Gua tak jadi tembak. Maka pepatung tadi telah terbang mencari port lain untuk bersenggama.

Gua bilas bontot gua dengan penuh kasih sayang. Gua berdiri dan lihat ke dalam lubang jamban. Gua nampak beberapa ketul tahi sedang berenang bersuka-ria sambil menyanyikan lagu "I believe I can fly". 'Gembira betul gayanya' bisik hati gua melihatkan sekumpulan tahi yang sedang bergembira itu.

Pada malam itu gua dapat tidur nyenyak atas nasihat nenek. Terima kasih nenek.

17 ulasan:

fairuz berkata...

siot siot siot. sangat keji bile aku bace sampai habis T____T

Umie Artoqiemie berkata...

meme cun la aku tgah makan lak skrg. cilakesss -.-

pandai pulak tahi tu nyanyi.

pemuzik jalanan berkata...

Kau memang tahi! -.-

Lady RaRa berkata...

celaka!

awat hang ni keji sangat ah?

Faraa Eiman's berkata...

setan la ! haha

adrinaqamarina berkata...

selalunya kalau asyik letih and banyak tdo, pegi la berak sebab tu boleh buang toksik dalam badan.

*info kesihatan*


sesuai untk student yang kuat tdo tapi tak kuat belajar~

Pyka Rahmat berkata...

eeeyek. taik dgn tuan dia sama je.

reenapple berkata...

erkk... geli sampai ke ayat terakhir....

ENCIK TIKUS berkata...

lu semua memang tak rare lah.. tak jadi gua nak bagi cekelat udang..

Sesumpah berkata...

bodoooooooooooooooo


-.-'

Encik Psychopath berkata...

cerita tahi =.=

Lieyly ︱ Alia berkata...

HAHAHA , lingkup punya cita -.-'

Beto Rahman berkata...

oh.menariknyewww cerita berak awak ni hihiks!

ENCIK TIKUS berkata...

menarik bukan? ding dang !

the berkata...

dari tahi gua nak keluar, terus batal..argh besok jelah gua berak

wewe d sini berkata...

hahaha..keji betol!!tapi terbace sampai tamat.aduhh.

lavender harum wangi berkata...

gila epic. shit master. #tabik