Khamis, 29 September 2011

GADIS INI BUKANNYA PIKACHU (VERSI GEWDIK)



Selamat sore pembaca sekalian. Hari ni gua cuba luangkan sedikit masa untuk lu orang berkenalan dengan penulis baru blog ini. Pengenalan atau bahasa arabnya ta'aruf. Amacam cantik tak dia ni ? Kahkahkah ! Okey kita nak mula dari mana ? Nama dia ? Kalau diikutkan nametag masa gua jumpa dia ni, 'hologramisfera' nama diberi. Apa maksud nama tu ? Haaa lu carik ah sendiri dekat kamus dewan.

Umur dia berapa ? Umur dia baru je tahun. Muda lagi. Hehehe. Dia tinggal dekat mana ? Alhamdulillah dia masih ada dekat Malaysia. Hehe. Kau jumpa dia dekat mane ? Gua jumpa dia masa gua ralit mengorek hidung dekat store makanan Tutti Frutti. Dia kerja dekat situ. Gua terus mintak id fesbuk dia pastu terus dating. Kahkahkah ! Apa id fesbuk dia ? Oh dia punya fesbuk dah de-activate. Dia dah kapel ke belum ? Kepala jimbit kau. Berapa banyak soalan kau nak tanya.

Apesal gua ambil dia sebagai penulis di blog ni ? Adakah sebab dia cantik ? Kahkahkah ! Kalau siapa kenal dia dekat blognya sebelum ni mungkin tahulah sebab apa. Blog dia apa ? Halamak blog dia baru je private itu hari dan sebab-sebabnya gua pun tak tahu. Blog dia ceghite pasal apa ? Macam-macam dia ceghite. Dia belajar lagi ke ? Ha'ah dia masih belajar dekat UiTM. Course apa ? Yang kau nak tanya lelebih pahal ? Ada yang makan ibu jari gua karang.

So kemungkinan blog gua ni ada 2 unsur yang dikendong bersama. Post gua berunsur humour dan dia pula lebih kepada unsur yang lebih serius. Kenapa lu hitamkan mata dia sampai cenggitu ? Gua bukan apa, lu orang pernah tengok mata pikachu tak ? Haaaa mata dia iras-iras macam tu lah.

Setakat ni dah berapa entri dia post dekat sini ? So far baru dua. Lu orang boleh ushar dekat sini dan sini . Gua harap pembaca blog ni mengalukan-alukan kedatangan dia dekat sini. Gua taknak nanti gua dengar cakap-cakap belakang yang gua ni gedik sebab ambil penulis gugirl yang gorjes-gorjes je. Kahkahkah !



Kalau dia pejam mata, muka dia seghupe macam menatang dalam gambar ni.

Ada apa-apa lagi soalan ? Kalau takde pape boleh lah gua beransur dulu. Taip lama-lama nak puji budak ni pun penat juga tahu ? Kahkahkah ! Dan gua harap si hologramisfera ni tak bangga sebab gua ceghite pasal dia untuk entri kali ni. Kahkahkah !

p/s : jangan tegur gua lupa nak tulis nombor umur dia berapa. Memang gua sengaja buat-buat lupa. Kahkahkah !

Ini twitter hologramisfera ----> Sini

13 ulasan:

Fara E's berkata...

untung la dah ade sorg lagi penjaga blog , lalala

ENCIK TIKUS berkata...

kan ? kahkahkah !

kim heeruul berkata...

jimbet la ko..asal jawapan tak menjawab kan sesuatu yg gua ingin tahu..=p
btw,tak nak offer gua join blog lu ke..? keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

kuajaqq gila apsal mata gua kena sensoreddddddddddd. waaaaaa....

fatinaamalina/hologramisfera

hologramisfera berkata...

sambungan, ni twitter i you olss

https://twitter.com/#!/fatinaamalina

baik lu letak gambar gua elok2. kalo tak gua lari jauh2. hehe

hackshitam berkata...

untunglar.....
kemain sekarang.

ENCIK TIKUS berkata...

aiseh twitter lu gua lupa nak letak. kejak

Lieyly ︱ Alia berkata...

semua awex cun2 yg jga blog..kih3..

Yui Light berkata...

hai cik hologlamisfera! Nape pilih nama tu eh? kekeke :B

DuniakuAbstrak berkata...

ni bukan takat jimbit..

semua soklan takde jawapan

kejadah?

al-jambz berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
al-jambz berkata...

tahniah tikus. kenal-kenalkan lah aku juga.

alexa yussida berkata...

tuh dia...nk ngorat leyh??:p