Selasa, 11 Oktober 2011

MINDA SEPARA SEDAR

Bila sebut mengenai rezeki pasti ia ada hubungkait dengan masa depan. Dari apa yang gua belajar masa sekolah rendah dulu ada 3 perkara yang tuhan telah tetapkan sebelum kita lahir iaitu Rezeki, Ajal dan Jodoh. Senang ceghite lu orang tak payah risau pasal 3 perkara ni. Tapi bila sebut rezeki, apa yang telah ditanam dalam kepala hotak gua. Kalau kau tak belajar kau takde pekerjaan dan kalau kau tak bekerja kau takde duit nak makan. Kalau macam tu gua ingat lepas habis diploma gua nak pergi mengembara dengan hologramisfera.


Gua harap saham gua naik lepas tunjuk gambar ni. Pandai-pandailah lu carik yang mane gua. Petunjuk : Hensem.

15 ulasan:

Wan Zulqhairi berkata...

Hahahaa..petunjuk hensem?? haha.. tak leh bla... brader yg tgh garu kepala kat blakang tu ke??

Abang Zam berkata...

itu dia. dah jumpa
kacak jugak lu ni

reenapple berkata...

yg pakai baju warna kuning tue eh??? ~ngee~

DuniakuAbstrak berkata...

yg pakai baju warna kuning tue eh??? ~ngee~

ENCIK TIKUS berkata...

kakaka.. macam cilake juga lu.. duniakuabstrak..

cik ciput berkata...

waa encik tikus..lama hilang...muncul2 je terus buat surprise gitteww..

*abg baju kuning tu hensem + sopannla..ada no fon dia x?

Peah Glemer berkata...

lu baju kuning an? ke abang yang mengadap muka kat blah sana tuh? HAHA

pemuzik jalanan berkata...

Aku rasa petunjuk kau salah nih! Haha okbai.

Lieyly ︱ Alia berkata...

semua xhensem..ahaha !

bohong2..semua hnsem :D

kim heeruul berkata...

yg baju kuning tu kacak + hensem..=p

hiro berkata...

Malaysia!!

yanie anuar berkata...

ziarah n follow..salam perkenalan..

Fara E's berkata...

kuning dohhh ;p

ENCIK TIKUS berkata...

ciput : hai.. lama juga tak menulis tiba-tiba rasa kekok.. dia tak pakai nset.. sorrryy..

peah : HAHAHAHA

pemuzik : betul lah... eleeeehh..

Alia : yeay !!

kim : yeay !!

hiro : yeay !!

yanie : salam..

fara : yeay !!

poyotito's berkata...

peh, jenis licik..