Jumaat, Disember 16

NASIR - SI BRADER ACEH

Kali ni gua nak cerita pasal sorang mamat Aceh yang gua kenal. Namanya Nasir. Setakat ni bila gua cerita ke adik adik takde lagi yang masih bangang nak tanya mamat ni adik Nasir Bilal Khan ke ? Takat ni takde lagi. Mamat ni gua kenal masa gua kerja jadi cashier dekat Econsave dulu. Dulu tu takdelah lama mane baru 2 minggu lepas. Kakakaka

Nak diceritakan Nasir ni boleh jugaklah kalau gua nak samakan dia macam Cristiano Ronaldo. Badan sedap main bola pun power. Lepas tu hisap rokok pulak tu. Perghh power.. power.. . Mamat ni takde lagi makwe jadi kalau korang macam bosan dah takde lelaki lain korang nak carik, korang boleh drop nombor tepon korang dekat bahagian komen. Takpun korang bagi je id fesbuk korang. Kakakaka. Gua tahu tak lawak. Dah diam.

Ada satu hari tu masa gua tengah busy jaga cashier mamat Aceh ni datang ke gua.

"kau hari ni rehat pukul berapa ?"

"aku rehat pukul 2-6.. kau ?"

"ohhh aku rehat pukul 2-6 jugak... samalah kita..." balas Nasir dengan nada gembira.

Sedang lebat gua berborak dengan Nasir tiba-tiba kedengaran satu bunyi yang tidak asing lagi bagi gua. Bunyi nada dering telefon genggam kepunyaan Nasir.

'sorry sorry sorry sorry.. naega naega naega meonjeo.. nege nege nege ppjayeo.. ppjayeo ppjayeo beoryeo baby..'

'sorry sorry sorry sorry.. naega naega naega meonjeo.. nege nege nege ppjayeo.. ppjayeo ppjayeo beoryeo baby..'

'sorry sorry sorry sorry.. naega naega naega meonjeo.. nege nege nege ppjayeo.. ppjayeo ppjayeo beoryeo baby..'




Gua pun tak tahu apesal gua spirit sangat nak update cerita ni. Baler.. baler..

14 ulasan:

Wadi AR berkata...

bongok. haha. kejadah kpop ke ape lu

cik AF berkata...

wakakakaka. laki pun layan kpop pehal =.=

Umie Artoqiemie berkata...

korea tuhhh woi haha...

Umie Artoqiemie berkata...

korea tuhhh woi haha...

kim heeruul berkata...

lu nak kata dia pon layan kpop?
hisham mana ? keh keh keh/

aQimie Ceplos berkata...

haha! music is universal bro.. heh heh heh..

eiyzniey berkata...

hahaha
macam2

Nur Hafizah bte Za'ba a.k.a SuperCSI Fiza berkata...

motif ?

Lieyly ︱ Alia berkata...

kantoi minat k-pop ! ahahaa..

pemuzik jalanan berkata...

Kambing ah laki layan kpop.

Kau keja econsave mana dol? Ntah ntah kita kerja samaa haha. Ciss. Tapi aku berhenti dah jadi cashier econsave bulan lepas. Penat seyhhh....

ENCIK TIKUS berkata...

wadi : gua anti kpop setann..

cik : entahlah.. pelik juga gua dengan nasir ni..

umie : 2n1ei tu woi..

kim : hisham dah mampus..

ceplos : peduli apa gua.. bahaahaha..

eiy : apa apa lah janji gua comel..

za'ba : motif ? pergi meninggal !! kahkahkah..

Alia : kantoi gittew..

pemuzik : apa yang best bila jadi cashier.. adalah tibanya hari sabtu.. kahkahkah

reenapple berkata...

ohoooo... cam pelik je tetiba ada korea di sini.. hahah

pergh lama giler ko rehat... @_@

ENCIK TIKUS berkata...

jilaka aku tertinggal komen yang ni.. soryy.. sorryy..

Puteri Iqa Izyan berkata...

Oppa! hahahaha