Ahad, 8 Januari 2012

2012

Genap 8 hari sudah kita meraikan untuk tahun 2012. Bagi gua sendiri banyak perkara yang tidak sempat gua langsaikan bagi tahun 2011, azam apatah lagi. Bagi tahun baru ini kemungkinan gua agak sibuk sedikit. Memandangkan duit ptptn sudah masuk, maka gua bercadang ingin buat sedikit bisnes untuk menampung perbelanjaan gua sepanjang sem ini. Takpe itu kita tolak belakang dulu.

Melihatkan scene blogging yang gua pikir macam dah tak berapa menarik, dah tak berapa havoc and pure orang ingin menulis membuatkan gua ingin berhenti menulis seketika. Molek juga kalau gua lebihkan masa untuk study. Gua pun dah nak habis diploma, kalau dilebihkan sangat untuk laman sosial memang tak jadi manusia gua ni nanti.

Hmm itu sahaja coretan untuk post kali ni. Kepada pembaca setia blog ini Selamat Tahun 2012 gua ucapkan. Kalau rasa rindu  nak berbual tu boleh lah follow twitter gua iaitu @encik_t . Dekat sana gua banyak habiskan masa. Ya gua budak twitter sekarang bukan lagi budak blogger. Kakakaka chow~

p/s : gua rindu nak blogwalking, rindu nak jenguk rakan blogger seperjuangan dan rindu scene blogging dulu-dulu. jilaka gua rindu

13 ulasan:

chemay berkata...

study molek2 :)

Muntos berkata...

jilaka gua pun rindu scene dulu2 :(

aQimie Ceplos berkata...

ahaha! ape ni mude lagi dah besare?
haha. have fun :)

Umie Artoqiemie berkata...

sungguh ? haha
apelagi bau kedai la hp org lepas ni. lalalala.

reenapple berkata...

nak bersara ker?? oh.. tidak.. tolong. =(

fairuz berkata...

aku pun sejak busy jadi senior ni, dah lame tak berblogging macam dulu. banyak pulak blog sekarang ni. macam haremm semua.

alexa yussida berkata...

rindu ape yg tikus rindu..kakaka :p

Syazana Nazri berkata...

rindu lu jugak tikus.

ENCIK TIKUS berkata...

chemay : thanks chemay.. jilaka pelik nama lu..

muntos : gua pon.. bersabarlah.. *tepuk2 bahu*

ceplos : haha hai ceplos si jin comel.. jilaka comel..

umie : Kakaka kau diam umie !! kau diam !!

reenapple : eh takdelah.. sape kata ? gua steady jeww..

fairuz : ini sesi luahan hati ke apa ni ?? jilaka lu peruz..

alexa : haha kan ?? arghh doraemon mane doraemon ? arghhh

syazana : gua pun rindu lu jugak woi !!!!

Fara E's berkata...

gua da lame tak nmpk lu update ikut otak lu yg gila2 , rindu dohh

errr , lalala

ENCIK TIKUS berkata...

arghh gua pun rindu.. arghh rindu nak makan pulut..

|arieza| berkata...

kan kan.. dulu sgt meriah. skrg, suram!

ENCIK TIKUS berkata...

hahaha lu tahu tape... jilaka lah.. arghhhh gua nak pulut !! nak pulut !!