Khamis, Mac 1

DUGAAN SYAITON

Hari tu memang gua tekad. Tengahari tu gua dah siap-siap beli air mineral sama dengan air redbull buat penahan mengantuk. Pergi kedai stationery beli pen hitam 2 batang, pemadam kecik 30 sen dengan pembaris plastik. Yee barang gua semua hilang kena rembat. Celake.

Balik rumah gua bentang sejadah 4-5 helai buat lapik nak duduk. Sejadah tu sejadah yang diperbuat daripada bulu biri-biri. Memang sejadah tu dibuat untuk buat lapik gua belajar. Dah korang diam. Pukul 3 petang macam tu gua mulakan study dengan subjek C++ . Lepas 5 minit menyelak nota gua mula rasa mengantuk. Gua pon bukak laptop pasang lagu untuk menghilangkan mengantuk. Bila tengah syok dengar lagu tiba-tiba hati terdetik nak on9. Gua connect internet dan gua mula bukak twitter. Lalu gua pun bertuweet sampai gua tertido. Habis.

18 ulasan:

Jelly Chan berkata...

mengong...hahaha

dylli berkata...

apakah??????? -_______-"

nur anis berkata...

haha...semangat je lanih...biasalah tu kan..

Yui Light berkata...

Biasa la tu....hahahaaaa

Yui Light berkata...

Biasa la tu....hahahaaaa

Abang Zam berkata...

lu kena tahu, semua orang macam gitu

kahkah

syAzAnA berkata...

tikus memang. paham sangatt. lol

Noraien berkata...

Adoiii . Masalah berat niee. lepas nie dilarang bukak twitter masa study k ! Haha

miss no name berkata...

tu perkara wajib berlaku setiap kali ada niat suci lagi murni nak study.

lepas bangun menyesal. haha

DuniakuAbstrak berkata...

normal

u r not alone

cik ungu berkata...

eh, bukan sambil bertuiter tu kau edit potoshop dulu ke.?

alahh gambar yang mulut-itik-pipi-kembong kau tuu...??

chemay berkata...

pfftttt

AdiaLuze berkata...

Assalammualaikum & Salam Perkenalan...

Terbaeekkkk ... Ahaksss ..

Fara E's berkata...

lahanat betul , haha

Boni JLL3 berkata...

sudahnya..kerje pun tak siap..hahahaha

Ini Kisah Tia berkata...

titik , noktah!

Tiara Fazlin berkata...

hangat2 tahi itik..heheh

Lizzie Yasmin berkata...

itu maknanya lambat lagi nak exam. Cuba kalau exam esok, sanggup tongkat mata dengan lidi, dan sorok laptop sampai tak jumpa.. hahaha